Västra Sidan Forum :: Forum :: Västra Sidans Forum :: Sirius Innebandy
 
<< Föregående tråd | Nästa tråd >>
IKS-Storvreta Lördag 14/10 kl 15:30
Moderatorer: Brukarn
Författare Post
ThomasD
Tue Oct 10 2017, 13:21
Registrerad medlem #5
Registrerad: Thu Oct 19 2006, 09:50
inlägg: 2058
Brukar vara svårt att få ihop något folk på innebandy, men gör ändå ett försök då det är derby och allt. Så vitt jag kan förstå så får man gå gratis om man anmäler sig till Siriusklacken (som är ett nytt icke-västra initiativ). Hur denna klack är har jag ingen aning om, men misstänker låg medelålder.

Jag lär gå tillsammans med 6-åringen då det kan räknas som födelsedagspresent till honom.
Tillbaka till toppen
Hawkeye
Wed Oct 11 2017, 08:20


Registrerad medlem #330
Registrerad: Sun Aug 31 2008, 19:48
inlägg: 696
Vi har fått ett erbjudande från Sirius IBK.
Så här skriver dom:


"Nu till helgen, närmare bestämt lördagen 14 oktober kl.15.30, har vi derby mot Storvreta i IFU Arena.
Storvreta kommer komma med en stor klack, och vi vill inte vara sämre!

Nu ber vi er i Västra Sidan att sluta upp kring Sirius och verkligen påvisa resten av Uppsala att Uppsala är blåsvart, och inget annat!
Vi kommer därför med ett erbjudande till dig om att alla ni som kommer från Västra Sidan får specialpris på mat (Hamburgaretallrik för endast 80 kr),
samt servering av öl till ordinarie pris (arenabolaget får inte ge någon rabatt på alkohol).

Vi kommer att komma med ett fåtal personer, men vi behöver fler!
Gratis inträde gäller om man står med klacken"

IBK vill veta hur många vi kan tänkas bli från vårt håll så inleder härmed en lista där man kan skriva upp sig om man tänkt gå.

1. ThomasD

"I hate any advert that portrays football to be about anything other than pain and disappointment"
Tillbaka till toppen
Lars
Thu Oct 12 2017, 07:48


Registrerad medlem #8
Registrerad: Thu Oct 19 2006, 10:45
inlägg: 1997
1. ThomasD
2. Bronte

To alcohol, the cause of and solution to all of life's problems. - Homer Simpson
Tillbaka till toppen
Anders RJ
Thu Oct 12 2017, 19:39

Registrerad medlem #856
Registrerad: Sun Sep 28 2014, 21:00
inlägg: 196
1. ThomasD
2. Bronte
3. Dansken
Tillbaka till toppen
 

Hoppa:     Tillbaka till toppen

Distribuera denna tråd: rss 0.92 Distribuera denna tråd: rss 2.0 Distribuera denna tråd: RDF
Powered by e107 Forum System