string(8) "oldforum"
Västra Sidan Forum :: Forum :: Västra Sidans Forum :: Sirius Bandy |
|
<< Föregående tråd | Nästa tråd >> |
Elitserien 2018/19 |
Gå till sidan << | |
Moderatorer: Brukarn
|
Författare | Post | ||
Joint |
|
||
Registrerad medlem #46
Registrerad: Mon Oct 23 2006, 14:44inlägg: 13662 |
Visst vore det lite kul med Sirius-Hammarby i åttondelen?
Så länge stjärnan lyser!
|
||
Tillbaka till toppen |
|
||
Affe Bengtsson |
|
||
Registrerad medlem #237
Registrerad: Fri Aug 03 2007, 07:26inlägg: 508 |
Joint skrev ... Visst vore det lite kul med Sirius-Hammarby i åttondelen? mnja, vill ha dom i Finalen! Glad supporter, och du,,,, bandy ska precis som fotboll spelas utomhus. |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
Stellan |
|
||
Registrerad medlem #913
Registrerad: Thu Nov 12 2015, 07:10inlägg: 559 |
Joint skrev ... Visst vore det lite kul med Sirius-Hammarby i åttondelen? Känns som att vi har störst chans mot Bajen i en åttondel. Även om vi har slagit Väners så tror jag inte att vi lyckas rubba dem över två matcher. Samma med Vetlanda som vi verkar ha väldigt svårt för. Hoppas på en repris på succésäsongen och att vi tvålar dit dem ordentligt på söndag. Då kan det gå vägen i en eventuell åttondel. Sedan måste jag säga att det här med åttondelar känns riktigt kul. Nu finns det många olika streckstrider. Och istället för att vara nöjd med okval så kan det nu bli åtminstone en slutspelsmatch på Studan. Det kan ge bra med pengar in. Viktiga slantar! |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
Jocke |
|
||
Registrerad medlem #432
Registrerad: Thu Dec 31 2009, 16:22inlägg: 3013 |
Först ska vi ta oss till åttondelsfinalen !!! Vi har lite fördel men det är ju långt ifrån givet. Jag tror också det är bra med åttondelsfinaler då lagen får mer att spela för under hela säsongen. Få se nu.. är det AIK eller Djurgården som kallas för Bajen! |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
CarlApan |
|
||
Registrerad medlem #49
Registrerad: Tue Oct 24 2006, 12:56inlägg: 4950 |
Åttondelar är fantastiskt. Alla förändringar är inte av ondo verkar det som.
Alcohol is only a temporary solution if you stop drinkin' |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
Brukarn |
|
||
Brukarn Registrerad medlem #3
Registrerad: Tue Oct 17 2006, 12:31inlägg: 6834 |
Håller med! Svårt att ta in att bandyförbundet börjat förändra serien i positiv riktning. Först direktnedflyttning och nu åttondelar. Ju fler streck desto roligare serie är ju en enkel tumregel.
...och om jag någon klar vinternatt visar er Sirius i min tub skall den blända edra ögon och er själ. |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
Gå till sidan << | |