Västra Sidan Forum :: Forum :: Västra Sidans Forum :: Sirius Fotboll
 
<< Föregående tråd | Nästa tråd >>
Sirius-DIF 27/5 1730
Gå till sidan   <<      
Moderatorer: Brukarn
Författare Post
kniv-jonas
Wed May 30 2018, 06:21

Registrerad medlem #13
Registrerad: Thu Oct 19 2006, 12:10
inlägg: 3132
dissteffe skrev ...

Om Kim och Tolle hoppar av nu så åker vi garanterat ur.



Jag vill veta vad som gör dig så säker? Jag har svårt att se någon annan klubb acceptera den resultatrad vi har senaste 30 tävlingsmatcherna. På det levererar knappt några nyförvärv, sen vet jag inte om jag vill byta tränare heller men hoppas iaf att sirius har en plan om det inte blir minst 4-6 poäng på dom första tre matcherna efter uppehållet.
Tillbaka till toppen
dissteffe
Wed May 30 2018, 07:52
Registrerad medlem #206
Registrerad: Sun Jun 10 2007, 11:43
inlägg: 5739
Jag håller med om det du skriver men att kasta in en ny tränare i den här soppan känns totalt ohållbart. Finns det dessutom någon som vill ha jobbet?

If we make it we can all sit back
And laugh
But I fear tomorrow I'll be crying
Tillbaka till toppen
Bigbadda
Wed May 30 2018, 08:39
Registrerad medlem #146
Registrerad: Thu Apr 12 2007, 12:36
inlägg: 4277
Både Valentic och Brännan är ju lediga...
Tillbaka till toppen
nyg86
Wed May 30 2018, 11:51

Registrerad medlem #238
Registrerad: Sun Aug 05 2007, 17:49
inlägg: 540
Högaktar KB/TL men IKS har målat in sig i ett hörn då tränarna sitter som sportchefer och har allt i sin hand. Sticker eller blir sparkade så har IKS ingen kompetens o kontaktnät i större utsträckning och allt gone with the wind.
Tillbaka till toppen
Brukarn
Wed May 30 2018, 15:10
Brukarn


Registrerad medlem #3
Registrerad: Tue Oct 17 2006, 12:31
inlägg: 6834
kniv-jonas skrev ...

Jag vill veta vad som gör dig så säker? Jag har svårt att se någon annan klubb acceptera den resultatrad vi har senaste 30 tävlingsmatcherna. På det levererar knappt några nyförvärv, sen vet jag inte om jag vill byta tränare heller men hoppas iaf att sirius har en plan om det inte blir minst 4-6 poäng på dom första tre matcherna efter uppehållet.


Jag tycker Kim-Tolles misslyckande mer ligger i deras sportchefroller än i deras tränarroller. Visst är resultatraden usel, men med den trupp och de förutsättningar vi har haft i vår så har jag svårt att tro att någon annan tränare skulle ha gjort det bättre.

Håller med nyg86 om att deras roller gör det hela mer svårhanterligt - men det är samtidigt den modellen som gett oss framgångarna vi har haft. Att hitta ersättare till dem kräver betydligt mycket mer jobb och eftertanke än att bara kasta "en ny röst i omklädningsrummet" och hoppas på att vi kan panikrädda säsongen.

...och om jag någon klar vinternatt visar er Sirius i min tub skall den blända edra ögon och er själ.
Tillbaka till toppen
Gå till sidan   <<       

Hoppa:     Tillbaka till toppen

Distribuera denna tråd: rss 0.92 Distribuera denna tråd: rss 2.0 Distribuera denna tråd: RDF
Powered by e107 Forum System