Västra Sidan Forum :: Forum :: Västra Sidans Forum :: Ovidkommande
 
<< Föregående tråd | Nästa tråd >>
En Mardröm
Moderatorer: Brukarn
Författare Post
Waldau
Wed Mar 24 2010, 15:56
Registrerad medlem #268
Registrerad: Sat Dec 15 2007, 19:29
inlägg: 37
Drömde en mycket skrämmande, men ack så talande mardröm härom natten. Som jag känner att jag måste dela med mig av
Som vanligt vad gäller drömmar är minnet lite bristande, så delar av historien kommer vara efterhandskonstruktioner

Drömmen utspelade sig någon gång i framtiden, i en nybyggd bandyhall (vid studenternas, alltså inte kommande Gränbyhall) i Uppsala. Sirius mötte Bollnäs i en förhållandevis oviktigt hemmamatch, och matchens slutresultat är inget jag minns. Personligen hade jag lite för bråttom och lite för lite intresse för att stanna kvar efter slutsignalen. Och begav mig från arenan. I vanlig ordning stannade klacken kvar för att hylla våra blåsvarta hjältar.
Jag hade precis kommit utanför bandyladans port när olyckan var framme, med ett stort brak rasade hallens tak in, och även huvudingången blockerades. Det visade sig senare att taket hade rasat över den kvarvarande klacken, med åtskilliga döda som resultat. Även ett antal av spelarna i bägge lagen hade skadats.
Nämner inga namn angående vilka som strök med

Lärdomen är: Nej till bandyhall!
Tillbaka till toppen
 

Hoppa:     Tillbaka till toppen

Distribuera denna tråd: rss 0.92 Distribuera denna tråd: rss 2.0 Distribuera denna tråd: RDF
Powered by e107 Forum System