string(8) "oldforum"
Västra Sidan Forum :: Forum :: Västra Sidans Forum :: Sirius Bandy |
|
<< Föregående tråd | Nästa tråd >> |
Medlemskap 2020 |
Moderatorer: Brukarn
|
Författare | Post | ||
Brukarn |
|
||
Brukarn Registrerad medlem #3
Registrerad: Tue Oct 17 2006, 12:31inlägg: 6834 |
Nu är det dags att bli medlem i västra sidan för 2020. Fördelarna med att bli medlem är: Billigare inträde på fotbollen, billigare årskort på fotbollen och bandyn, chans till fribiljetter till innebandyn, billigare bortaresor med Västra Sidan samt billigare öl/mat på Hamnpaviljongen innan och efter matcher, för att nämna det viktigaste. Du gör så här för att få ditt kort. För att få kortet hemskickat: * Sätt in 130 kr på PG 44 63 13-9 eller swisha 130 kr till 1232314342 * Ange "medlemsavgift" i meddelanderutan * Skicka ett kompletterande mail till vastrasidan.supporters©gmail.com, ange där mailadress och vart kortet skall skickas. För att hämta upp kortet personligen: * Sätt in 100 kr på PG 44 63 13-9 eller swisha 110 kr till 1232314342 * Ange "medlemsavgift" i meddelanderutan * Skicka ett kompletterande mail till vastrasidan.supporters©gmail.com, ange där din mailadress * Kortet kan hämtas Hamnpaviljongen innan och efter matcherna eller under årsmötet. OBS! Om du inte skickar ett kompletterande mail så kan du inte få ditt kort [ Redigerat Fri Jan 24 2020, 06:49 ] ...och om jag någon klar vinternatt visar er Sirius i min tub skall den blända edra ögon och er själ. |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
Robin |
|
||
Registrerad medlem #106
Registrerad: Sat Dec 02 2006, 15:32inlägg: 555 |
Gäller det här fortfarande? | ||
Tillbaka till toppen |
|
||
Brukarn |
|
||
Brukarn Registrerad medlem #3
Registrerad: Tue Oct 17 2006, 12:31inlägg: 6834 |
Jag tror att allt fortfarande gäller (förutom årtalet). Ska uppdatera så fort jag fått det bekräftat.
...och om jag någon klar vinternatt visar er Sirius i min tub skall den blända edra ögon och er själ. |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
dissteffe |
|
||
Registrerad medlem #206
Registrerad: Sun Jun 10 2007, 11:43inlägg: 5739 |
Det enda som inte stämmer är väl att Alexander nu är Sju Helvetes Gluggar.
If we make it we can all sit back And laugh But I fear tomorrow I'll be crying |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
johann |
|
||
Registrerad medlem #317
Registrerad: Sat May 31 2008, 11:47inlägg: 2947 |
Samt att det inte varit billigare inträde på bandyn senaste åren.
"Det är vinter, det är kallt, det är Uppsala, det är kul med bandy" Magnus Berglund, 2009. |
||
Tillbaka till toppen |
|
||