Västra Sidan Forum :: Forum :: Västra Sidans Forum :: Sirius Fotboll
 
<< Föregående tråd | Nästa tråd >>
Brage-Sirius 110402 kl 13
Moderatorer: Brukarn
Författare Post
Hornby
Fri Apr 01 2011, 07:40
Registrerad medlem #10
Registrerad: Thu Oct 19 2006, 11:28
inlägg: 3239
Ett intressant test , både inför serien och kommande cupmatch.

Får Sosseh debutera?


Some people think football is a matter of life and death. I assure you, it's much more serious than that.

Tillbaka till toppen
nr 4
Fri Apr 01 2011, 07:57
Registrerad medlem #129
Registrerad: Tue Feb 13 2007, 23:27
inlägg: 207
Det vore väl konstigt om man inte ville ge honom åtminstone en träningsmatch. Sedan kan det väl ibland vara lite si och så med den fysiska statusen är spelare utan kontrakt, så 90 min skulle överraska mig.
Själv är jag än mer nyfiken på om Blomman får spela och var. Och vilken anfallare som får starta, gissar på Ante.
Tillbaka till toppen
Joint
Fri Apr 01 2011, 11:52

Registrerad medlem #46
Registrerad: Mon Oct 23 2006, 14:44
inlägg: 13662
Sosseh får nog debutera.

Tror också att Ante får starta som centralforward. Hade det varit tävlingsmatch hade jag däremot trott på Emir. Ante behöver komma in i laget. Hans dryga timme mot Väsby var tämligen blek.

Blir som sagt intressant att se var Blomman placeras (om han spelar). Nu när EZ återigen drabbats av hjärtmuskelinflammation försvinner en som skulle kunna tänkas spela där på mitten. Hans brorsa gjorde det rätt bra sist. Samtidigt bör någon av Blomman/OZ spela mittback, även om Dillan-Danne faktiskt skötte sig hyfsat mot Väsby.

Så länge stjärnan lyser!
Tillbaka till toppen
St.ShitSausage
Fri Apr 01 2011, 14:41

Registrerad medlem #73
Registrerad: Sat Oct 28 2006, 21:12
inlägg: 1393
Joint skrev ...

[...]Nu när EZ återigen drabbats av hjärtmuskelinflammation försvinner en som skulle kunna tänkas spela där på mitten.[...]


Läskigt med hans återkommande hjärtmuskelinflammationer. Tycker tyvärr att han bör tänka över sin framtid ordentligt. Att träna med hjärtmuskelinflammationen är bland det farligaste man kan göra. Och i hans fall verkar de ju inte ge sig. Är extremt ovanligt att åka på det tre gånger. Kan inte speciellt mycket medicin, men man borde väl kunna anta att det finns någon bakomliggande orsak till att han ständigt drabbas av det. Tur att han kände igen symptomen i tid.



[ Redigerat Fri Apr 01 2011, 14:43 ]
Tillbaka till toppen
Brukarn
Fri Apr 01 2011, 14:48
Brukarn


Registrerad medlem #3
Registrerad: Tue Oct 17 2006, 12:31
inlägg: 6834
Jäkligt surt, både för Eriks och för lagbyggets skull.

...och om jag någon klar vinternatt visar er Sirius i min tub skall den blända edra ögon och er själ.
Tillbaka till toppen
nr 4
Fri Apr 01 2011, 20:02
Registrerad medlem #129
Registrerad: Tue Feb 13 2007, 23:27
inlägg: 207
Det måste vara jättetungt att som utvecklingsbar fotbollsspelare råka ut för detta. Sedan tro att det fixat sig,för att åter få problem. Jag hoppas verkligen att läkarvetenskapen kan ge svar åt Erik och allra helst lösa hans problem så att han kan få ägna sig åt det sysselsättning han gillar.

Personligen tycker jag att det vore läge att ögonaböj skriva korttidskontrakt (eller längre,men då blir det dyrare) med Storm. På så sätt frigörs Blomman eller möjligtvis brorsan till defmittrollen. Förutsatt att anledningen till att storm lämnade inte var sociala.
Tillbaka till toppen
Erlingmark
Fri Apr 01 2011, 21:34

Registrerad medlem #11
Registrerad: Thu Oct 19 2006, 11:59
inlägg: 3646
En anledning skulle ju kunna vara att Storm inte var särskilt bra under hösten, och att han inte verkade så intresserad av att jobba för att förbättra sig. Men jag håller med i princip om att det finns en lucka där någonstans i mitten i laget. Inga skador tack.

Med kniven mot strupen sedan 1907
Tillbaka till toppen
nr 4
Fri Apr 01 2011, 23:15
Registrerad medlem #129
Registrerad: Tue Feb 13 2007, 23:27
inlägg: 207
Om han inte har ambitionen så är det nog ingen bra idé.
Det är intressant om det är så, att den som peppar mest på plan inte har drivet att göra det bättre själv. Om det nu är så, som sagt.
Tillbaka till toppen
Hornby
Sat Apr 02 2011, 13:41
Registrerad medlem #10
Registrerad: Thu Oct 19 2006, 11:28
inlägg: 3239
Brage vann med 1-0. Det kan man väl leva med.


Some people think football is a matter of life and death. I assure you, it's much more serious than that.

Tillbaka till toppen
nr 4
Sun Apr 03 2011, 23:31
Registrerad medlem #129
Registrerad: Tue Feb 13 2007, 23:27
inlägg: 207
Jag snackade med en farbror (nej,inte den farbror) som bevakat matchen (och mest tittat på brage). Han menade att Sirius tappade mittfältet, och då främst Jevtushenko i första halvlek. I andra gick man över till 4-3-3 och fick ett litet övertag, som man dock inte lyckades utnyttja.
Samma kille tyckte att Sosseh spelade lite taktiskt oskolat och inte riktigt gjorde sitt för laget, men hade tekniska kvaliteter.
Tillbaka till toppen
 

Hoppa:     Tillbaka till toppen

Distribuera denna tråd: rss 0.92 Distribuera denna tråd: rss 2.0 Distribuera denna tråd: RDF
Powered by e107 Forum System