Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Bortaresor

Tellus borta tor 5/1

Det blir som vanligt ingen buss till Zinken, men vi kanske ska samordna oss här iallafall? Vilka tåg åker vi, och var ska vi förvärma?
Kommer direkt från jobbet i stockholm, slutar 17.30. Tänka att Dovas är en klassiker i sammanhanget?
Hoppas på att kunna sluta lite tidigare och kanske ta ett tåg runt tre.
Dovas låter toppen.
Hoppas att flunsan gett med sig tills dess
Förhoppningsvis hoppar jag på ett 16-tåg. Om vi organiserar oss så här; får vi fri entré då?
Kan inte tänka mig att Tellus gått med på den dealen. De lär ju få det mesta av sina intäkter från bortasupportrar.
Svårt att hinna innan 18:30 typ
Senaste och enda gången jag varit på Dovas var ration tjejer i magtröja jämfört med tjejer utan helt absurd, jag antar att jag inte kallas för Old Man för inte när jag noterar sånt. Men vi ses där, för full på Zinken har jag inte varit på evigheter så det vill jag inte missa!
Ses på Dovas. Är det magtröja som gäller får man väl köra på det.
Barnavis?
Funderar på att gå till "rätt" Dovas direkt den här gången.
Det finns ju alla möjliga tåg i Mordors 2017. SJ? SL? Var köper man biljett?

Den där dealen om biljetter till bortasupportrar är kanske beslutad av "serieföreningen" och något alla klubbar måste följa?
SL till södra station, planka!
eller ladda ner SL-appen, rätt smidig.

Funderar på att gå till "rätt" Dovas direkt den här gången.

Finns det fler Dovas?! Tack för upplysningen. (https://mitti.se/mat/krog/sa-skapades-krogimperiet-dovas/)
Tänkte att det var lite väl att sätta sig i andra ändan av Södermalm för att gå på bortamtch på Zinken.
Men visst finns det systembolag i kvarteret som har öppet till 19 man kan gå förbi innan matchstart?
Svårt att se denna som en organiserad resa oavsett.
oorganiserad resa är inte helt fel det heller

tyvärr sätter flunsan stopp för mitt deltagande, skrik åt mig
Siktar på pendeln 15:56 från Uppsala, med promenad till Dovas från södra station.
Det finns en Dovas med adress Hornsgatan 84. Är det dit alla går? Det finns en Dovas med adress Hornsgatan 90 också. Båda är nära Zinkensdamms T-station.

Det finns en Dovas med adress Hornsgatan 84. Är det dit alla går? Det finns en Dovas med adress Hornsgatan 90 också. Båda är nära Zinkensdamms T-station.

Det är den på Hornsgatan 84 som gäller. Det var den på 90 som jag satt solo på senast och undrade vart alla var. :D
Bra då ses vi där!
Lite läsning för Dovas-konnäsören.

https://mitti.se/mat/krog/sa-skapades-krogimperiet-dovas/
Någon mer som siktar på SL 16:56 och vill ha sällis?
Missar nog dovas. Ska hinna till matchen dock. Ack och ve.