Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Sirius Bandy

vänersborg-Sirius

Hade missat att vi spelar borta idag. Blir nog ganska svårt att ta poäng idag, men nordin har ju inte gjort någon succe direkt. Fan vi skräller 4-4!
Hoppas vetlanda kör över tb med så vi närmar oss i målskillnad där kan vara bra att ha plus i slutet av serien.
Ah, sansad optimism. Ännu en ny sida av kniv-Jonas!

I Arena Vänersborg tror jag vi är ganska chanslösa till poäng även om vi skulle göra en bra insats. Blir nog mer spännande vad som händer i likkistan i Västerås faktiskt. Vore onekligen fint om Vetlanda kunde vinna.
9-1 till väners. Platt fall.

Ah, sansad optimism. Ännu en ny sida av kniv-Jonas!

I Arena Vänersborg tror jag vi är ganska chanslösa till poäng även om vi skulle göra en bra insats. Blir nog mer spännande vad som händer i likkistan i Västerås faktiskt. Vore onekligen fint om Vetlanda kunde vinna.

Vaknade med en känsla för skräll :) Jag vill verkligen inte kvala o tror vi behöver en lite skrällpinne för att klara det.
Jag tror Jonas konto har blivit kapat!!!

6-3 till de onda
Lär ju vara ett skapligt taggat Vänersborg efter förlusten på Studan, vi behöver vara lika effektiva denna gång om vi ska ha en chans. Annars kan vi väl snabbvärva Mayborn. Han var ju högst delaktig senast vi vann där nere säsongen 11/12 och i Väners får han inte mycket speltid.

Lär ju vara ett skapligt taggat Vänersborg efter förlusten på Studan, vi behöver vara lika effektiva denna gång om vi ska ha en chans. Annars kan vi väl snabbvärva Mayborn. Han var ju högst delaktig senast vi vann där nere säsongen 11/12 och i Väners får han inte mycket speltid.

Men han är väl inte kvar i väners? Tror han e utlånad till blåsut?
L&L håller i pipan i kväll.

Nja, stackars Maya spelade bara en match med jumbon Blåsut 9/12, men spelade med Väners december ut. Nu är han väl utkonkurrerad, för dålig? Fast Nordin säger att "det kommer ske en del förändringar i laget inför Siriusmatchen", så kanske att Maya får vara med nu då?

Förlust med 6-3 är jag rädd.
7-1 förlust idag men vi tar med oss några bra saker trotsallt
4-7 bam!
Har faktiskt på känn att dom goda vinner igen mot Vänersborg. Resultat blir 3-4, och Vetlanda vinner borta mot Tillberga, vi rusar mot okval!
Nä det var ju nära ett tag men sen rasade det
Jag var ju ovanligt nära. Trist.
4/9 baklängesmål inom loppet av sex olycksminuter i slutet. Men visst, det här sög ju.
Vetlanda är det lätt att ledsna på.
Resultatet sög... Att Tillis tog poäng var väntat... En bister dag!! Hoppet står till Brajjen... att de är slutspelsklara inför sista omgången.

Ack ni ungdomar som drömt om slutspel... Vi gubbar är fortfarande glada över chansen till okval!!!