Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Bortaresor

Sundsvall 1/7

Funderar på att ta mig till Sundsvall. Hur tänker ni andra? Någon som tänker köra eller ska man boka tåg?
Jag kan tänka mig att åka till Sundsvall, men inte funderat klart på om jag ska åka bil eller tåg.
Jag ska troligtvis till Kiruna dagen efter och mellanlandar nog med tåg i Sundsvall för matchen
Det blir buss till Sundsvall. Troligen t.o.m. pubbuss. Kommer info inom några dagar.
Blir mycket pubande om ni ska åka upp i januari.
Aha, den här tråden gällde försäsongsmatchen, det var Robin som förvirrade med sitt bumpande. Jaja, det blir buss till den 1/7 hursomhelst.
ah, äh, döp om tråden bara ;)
Började just fundera på varför jag skrivit denna tråd. Nu är jag med...
Innebär pubbuss att bussen kommer fram i tid för krogbesök, eller innebär det att det finns pub på bussen? :D
Hoppas på pub på bussen
Jag ser absolut charmen med pubbesök på plats, men personligen känns det som att uppoffringen på familjefronten med att åka ett par timmar tidigare är en sån sak som kan få det att tippa över till att inte åka alls.
Ja, det där är en balansgång, och det är inte bestämt hur det blir. Mer än en timme extra tid är det dock inte tal om.
Det skulle ju kunna vara ett alternativ att köra en "vanlig" buss och en eller ett par "pubbussar".
Ja, frågan är bara om vi har underlag för det och om det bär sig ekonomiskt. Låt säga att vi får 98 anmälningar, men 74 vill till puben och 24 vill det inte. Då måste vi ju köra tre bussar fastän alla hade rymts i två.
Nä då får det vara först till kvarn
Jag kommer att vara på plats men tar mig upp och ner för egen maskin.
När kommer busstråden?