Underbart att slippa kval och nu borde det verkligen finns tid för en match mot våra hjältar. Och en brakfest efteråt eller?
Supportermatch
Det ska det nog förhoppningsvis bli.
Gilla!
På Studan och sedan i Relitatältet eller?
Blir det på Studan kan man enkelt låna skridskor, hjälm om man saknar (då sådant redan finns där). Jag kan slipa skridskor åt den som vill om inte Jonny har möjlighet förstås!
Jag förutsätter att den direktsänds på Bandyplay så de som inte har möjlighet att se matchen på plats kan följa den ändå!
Blir det på Studan kan man enkelt låna skridskor, hjälm om man saknar (då sådant redan finns där). Jag kan slipa skridskor åt den som vill om inte Jonny har möjlighet förstås!
Jag förutsätter att den direktsänds på Bandyplay så de som inte har möjlighet att se matchen på plats kan följa den ändå!
Måste man kunna åka skridskor för att vara med? Tänker att man har ju en klubba att luta sig på! Jag vill gubbknacka! :D
Nejnej skridskoåkning är överskattat i bandy.
Läder är till för att åkas på.
Läder är till för att åkas på.
Måste man kunna åka skridskor för att vara med? Tänker att man har ju en klubba att luta sig på! Jag vill gubbknacka! :D
Åka skridskor är inget måste, men ska du gubbknacka så mister du ju möjligheten att luta dig på klubban vilket kan ställa till det.
Farbror Stellan kanske kan låna en spark att åka med på isen?
Jag har ju tjatat och hetsat på blåsvart om en supportermatch nu så jag hoppas verkligen västra ställer upp som på den hamla goda tiden.
Det här ska bli skoj!
Riktigt pepp! Vad säger reglerna? Får man köra med dubbla klubbor? Så kan man stödja sig på ena och knacka med andra! Annars är spark ett fantastiskt alternativ. Kan man ha portföljen med på isen och även sitta och ta en paus när man blir trött! :)
Riktigt pepp! Vad säger reglerna? Får man köra med dubbla klubbor? Så kan man stödja sig på ena och knacka med andra! Annars är spark ett fantastiskt alternativ. Kan man ha portföljen med på isen och även sitta och ta en paus när man blir trött! :)
Det ligger is på katedralskolan, om du vill kan vi ha skridskoskola
Svar ja på alla frågor Stellan.
Det här verkar kunna bli en riktigt händelserik tillställning :-D.
[quote1487835697=Stellan]
[/quote1487850070]
Skridskoskola FTW! :D
[quote1487850070=Old Man Bremp]
[quote1487835697=Stellan]
[/quote1487850070]
Skridskoskola FTW! :D
[/quote1487854952]
Det skulle jag också behöva.
Strålande ide!
Stellan! Gör ett facebookevenemang så kan vi spela tvåmål!
Fan det är ju nästan värt att åka till Uppsala för.