Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Bortaresor

Östersund borta Onsdag 17 maj

Förmodar att det inte blir någon bussresa en onsdagkväll till Östersund. Till råga på allt är det banarbete hela veckan på tågsträckan Bollnäs-Ånge. Det gör att SJ:s 195 kronorsbiljetter inte säljs. Jag vill dit så jag har nu köpt biljett över Sundsvall med avgång 07.00 från Uppsala den 17/5. Framme i Östersund 12.37- Pris 494:-
Den 18/5 åker jag inlandsbanan 07.38 från Östersund och sedan byte i Mora och Borlänge. I Uppsala 15.34. Pris 354:-. Jag bor på Vandrarhemmat "Ledkrysset" "Ba så ni vet" Kontakta mig om ngn vill haka på. 0722171557
Hoppas kunna åka på detta, tack för info Anders!
Sitter dessvärre i Lund den dagen, men jag vet att åtminstone Rommels tar inlandsbanan upp. Avgång 10.24 från Uppsala, framme 18.18, pris just nu 354 kr.
Rommels åker som sagt inlandsbanan upp. Hem dagen efter med direkttåg som går 17.20.
jag åker upp 13.00, på plats 18.54( fick inte ledigt hela dagen men flexar från lunch). taxi till matchen. Hem 9.30ish den 18:e. Bor på hotell emma!
Jag och Johan åker likt Rommelz inlandsbanan upp. Har bokat på "Pensionat Björnen" till ett okej pris.. Och jag tar 17.20 hem 18e.
Jag kan tänka mig en öl innan om någon hinner!

/Västra Nord
Västra Nord!!!!
Jag anländer 12.37 och hinner med pre game. Föreslår Dalwhinnie eller Bishops Arms. Mitt telefonnummer finns överst i denna tråd.
Siktar på att boka denna resa nu i dagarna. Tveksamt om jag hinner pregame:a på lokal, men siktar på att hinna med Jane Doe efter matchen iaf.
Jag, Alex, Otto, Mange och Jesper åker bil till Östersund i morgon. Vi åker strax före lunch så eventuellt kan en liten pregame hinnas med. Ringer dig i sådana fall, Anders. 8-) Ses!
Gör så! Tror jag kommer ifrån jobbet i vettig tid. Du har mitt nummer eller rekvirerar det från brorsan antar Jag?

Edit: eller jaha. Det var en annan Anders som åsyftades. Jaja. Jag tar gärna en öl innan om jag hinner iaf! Bishops eller Dalwhinnies låter fint!
Vi är 4 som sitter på Winston nu. Prästgatan. Diagonalt på andra sidan Storgtorget från Bishops. Mkt god öl och bra mat. Dakwhine öppnar senare, lämpligt efter matchen.
Winston blir fint!