Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Sirius Fotboll

Elfsborg-Sirius 29 juli kl 1600

Torsk.
Hoppas siffrorna inte blir allt för stora.
Ja, det här känns jättesvårt. Elfsborg har ju gått som tåget sedan vi krossade dem på Studan.
Men de torskade senast! Nä, men det här känns faktiskt som den första matchen då jag knappt har hopp om poäng. Men va fan, vi har gjort det förr! Kul med Lundholm i truppen också.
Nu tycker jag ni sänder ut lite taskiga vibbar. Klart vi vinner i morgon!
Oerhört svårt, även när de var dåliga så var de bra på hemmaplan.
Nä det här känns smått omöjligt. Torsk med 2-1 ändå.
Någon som hinner med en öl eller två innan match i Borås? Allt talar för att jag ska kunna hinna det. Verkar isf vara brasseriet som gäller, eller?
Impad av vår första. Elias inte minst. Håll i det här nu.
"De flesta som väger över hundra pannor och är från USA ser inte ut som Joshua Wicks för övrigt. På tal om ingenting." - CMores kommentator
Tung seger. Blyfuckintung. Ät Gintonic, knallar.
Asså det här laget...Vi ligger 2:a i AS. Repeterar 2:a!!
6p kvar, sen får vi skaffa ett nytt mål för säsongen.
Vilket LAG vi har! Genom hela linjen. Blir så genuint j-vla lycklig!
Helt jävla otroligt. Det här laget blir ju bara bättre och bättre efter att Sarfo försvann.
Nu får vi nog sikta in oss på Europaplatserna.
Det finns en stämning i det här gänget som gör att det f-n vägra böja sig, vill bara vinna och spela bra fotboll. Jag har länge haft en känsla av att ambitionen är större än vad som sagts utåt (36 p), hela laget utstrålar det. Alldeles oavsett är det redan en strålande säsong! Inte minst sätt till skadelistan etc.
:-) :-) :-) :-) :-)
Vilka krigare !!!
Hoppas att Uppsalaborna snabbt köper upp de kvarvarande biljetterna till kommande hemmamatch före Solnagnagarna.
Och sirius med västrasidan klacken fick beröm:satt färg på allsvenskanmed sina sånger! ! Sköntmed 3 poäng!
Galet. Jag brukar oftast tro på vinst men inte i dag. Galet
Bredda Studan till 68 meter redan nu, vi är på väg! Sjukt bra, kommer sova gott i natt :)
Vilken jävla match, man blir ju alldeles varm.

Nyförvärven Andersson och Maholli är över all förväntan. Grymt att ha dessa på långtidskontrakt! Redan några av lagets bästa.
Wicks, wow!
Malmström drömmer mardrömmar över Sirius framfart...vilket jävla gäng det är.
Gav fan inte Elfsborg en chans med sitt snabba spel, grym defensiv o SuperShkodran på topp. Magiskt!

Malmström drömmer mardrömmar över Sirius framfart...

Ja, det här var nog inte vad kommunen hoppats på, det kommer att bli svårare att sälja in Dalkurd nu.
Så jävla starkt gjort av vår fantastiska lagmaskin! Helt fantastiskt att nyförvärven smällt så bra in och visat klass redan från start. Nu kan man revidera målsättningen. Kör, bara kör – ingen broms!