Någon som ska dit? Rullar någon bil med en plats till mig i? Ska folk åka tåg? Vilket tåg? :D
Svenska Cupen
Det är i Karlstad ons 23:e augusti kl 18:30 om någon undrar.
Är intresserad av att dra dit, gärna bilplats om nån tänkt köra.
Kollade tåg nu. Finns billigt dit, men går inte att åka hem med tåg ens. Sista avgång 19.30 typ. Vad har hänt med vårt gamla Sverige!?
Kan ju bli en trevlig kväll i karlstad :D
Den här fantastiska resan hittar man på Resrobot:
21:15
Karlstad Busstationen
500 ? Karlskoga Busstationen
22:30
Karlskoga Busstationen
22:35
Karlskoga Busstationen
500 ? USÖ S:a Grev Roseng (Örebro kn)
23:25
Örebro Centralstation
01:45
Örebro Centralstation
897 ? Arlanda terminal 5 buss (Sigtuna kn)
04:20
Arlanda terminal 5 buss (Sigtuna kn)
06:16
Arlanda Centralstation (Sigtuna kn)
Pendeltåg ? Uppsala Centralstation
06:34
Uppsala Centralstation
21:15
Karlstad Busstationen
500 ? Karlskoga Busstationen
22:30
Karlskoga Busstationen
22:35
Karlskoga Busstationen
500 ? USÖ S:a Grev Roseng (Örebro kn)
23:25
Örebro Centralstation
01:45
Örebro Centralstation
897 ? Arlanda terminal 5 buss (Sigtuna kn)
04:20
Arlanda terminal 5 buss (Sigtuna kn)
06:16
Arlanda Centralstation (Sigtuna kn)
Pendeltåg ? Uppsala Centralstation
06:34
Uppsala Centralstation
Ska kolla hur många platser jag kan ha kvar i bilen. Hör av mig när jag stämt av, senast imorgon. I så fall är turordningen:
1. Jojoflow
2. Johann
1. Jojoflow
2. Johann
Snyggt, tack Mange.
Då är min bil full inkluderande Jojoflow och Johann.
Visst ville du med Jojoflow, eller har du löst annat?
Visst ville du med Jojoflow, eller har du löst annat?
Nej jag åker gärna med!
Bra då är vi 5 i bilen. Tänkte åka runt 14:30 för att hinna vara i god tid.
Topp!
Var ska vi mötas?
Det är troligt att jag åker bil också.
Var ska vi mötas?
Vi kan komma överens om plats. Min bil avgår från Heidenstam ca 14:15 och sedan kan vi lösa någon lämplig plats nära Råbyvägen och Luthagsleden beroende på vad som passar. Du kan PM:a mig på Facebook så kan vi lösa detaljerna.
Jag åker. Från Sthlm. En plats finns.
Härligt, då blir vi minst 10 härifrån och säkert några flera från Västra sidan Väst också hoppas jag.
Åtminstonde en person i Västra väst undersöker resor just nu.
Är framme vid halv fem så om bilarna eller någon annan också är tidig så tar jag gärna en öl.
Gunilla hälsar att hon har två platser lediga i sin bil. Åker vid 13-rycket. Hör av er till henne vid intresse av att hänga med.
Ses på Tingvalla!
Ses på Tingvalla!
Senaste besöket på Tingvalla var ju ett riktigt glädjepiller så det här ser jag fram emot!
bra Gunilla !ge järnet!
Jag kommer till Karlstad på eftermiddagen och har tänkt ta en öl före matchen. Samordnar förstås gärna med Macke Majs och andra. Förslag på lokal?
Tingvalla ligger ju på promenadavstånd från de centralaste delarna. Brukarn brukar ha stenkoll på etablissemang, har han något förslag? I bortaguiden tipsas det om Score men efter lite googling så känns det osäkert om stället finns kvar.
Senast var vi på Leprechaun och det verkar finnas kvar.
Älskar första omgången i svenska cupen, men tyvärr lyckas jag nästan jämt vara bortrest då. Så även i år.
Älskar första omgången i svenska cupen, men tyvärr lyckas jag nästan jämt vara bortrest då. Så även i år.
Just det, den tar vi!
Leprechaun verkar trevligt. Öppnar dock klockan 17, så är man törstig tidigare får man satsa på något annat ställe. Pitcher’s och Bishops Arms öppnar 16 enligt deras hemsidor. Finns säkert fler.
Jag checkar in på hotell i centrum klockan 16 och borde alltså vara klar ungefär samtidigt du kommer till Karlstad, Macke.
Jag checkar in på hotell i centrum klockan 16 och borde alltså vara klar ungefär samtidigt du kommer till Karlstad, Macke.
Ja men då tar vi något där i krokarna. Vi skriver här om vi sätter oss någonstans helt enkelt.
Bra.
För Er som inte åker till Karlstad så visar Hampaviljongen matchen.
Sitter på OLearys.
Kommer dit.
Laddar för ny cupfest på Tingvalla: Karlstad BK-ÖSK. Den här gången håller jag på hemmalaget.
I dag intas en öl på Leprechaun, som Brukarn rekommenderade. Mycket trevligt! Bör finnas med i en eventuell uppdaterad version av bortaguiden.
I dag intas en öl på Leprechaun, som Brukarn rekommenderade. Mycket trevligt! Bör finnas med i en eventuell uppdaterad version av bortaguiden.