Nu blir motståndet väsentligt tuffare och spelar man som mot Tellus i 2:a halvlek lär man torska. Jag tror dock killarna skärper sig och kämpar till sig oavgjort, 3-3 inför 1013 pers.
IKS-Bollnäs 1/11 kl 19.00
Jag hoppas verkligen att Tellusmatchen blev en riktig väckarklocka.
Vi krigar ner Bollnäsorna .. 5-4 blir det men antalet åskådare blir en besvikelse dvs 987 stycken.
Vi krigar ner Bollnäsorna .. 5-4 blir det men antalet åskådare blir en besvikelse dvs 987 stycken.
Jag tror fan vi har chansen här! Säger 6-2 grabbarna borde vara löjligt laddade o kör över bollnäs fullständigt!
Tror vi har en bra chans att sno båda pinnarna.4-3 och inga naglar kvar. 1240 pers.
Jinxfri säsong så jag tror på 5-3 till de vackra! :)
Maxar mina förhoppningar med ett 3-3 orättvist resultat i de godas favör.
Den som ännu inte har löst säsongskort har möjlighet att göra det klockan 16 på Hamnpaviljongen.
Jinxfri säsong så jag tror på 5-3 till de vackra! :)
Vem har sanktionerat det där?
Den som ännu inte har löst säsongskort har möjlighet att göra det klockan 16 på Hamnpaviljongen.
Hela vägen fram till match tom har ett gäng med mig!
Jinxfri säsong vettekatten. Sirius Bandy är ju på förhand tippade att bli säsongens positiva överraskning!?
Men jag har en bra känsla i dag.
Vi slår Televerket med 5-3 inför 1 533 pers.
Men jag har en bra känsla i dag.
Vi slår Televerket med 5-3 inför 1 533 pers.
Grymt! Nu ligger vi ju på planerade 2p efter 2 matcher igen.
Äckliga hörnnäs. Men sjukt skön pinne! Kvitteringen var ju magisk på den isen.
Bra tippat! Och jäkligt skönt resultat
En lite tafflig sammanfattning av Bandyplay men skönt att se målen igen
https://www.bandyplay.se/watch/6308
Helt ok tryck på läktaren sista 15-20 minuterna men 855 åskådare är ju riktigt uselt.
https://www.bandyplay.se/watch/6308
Helt ok tryck på läktaren sista 15-20 minuterna men 855 åskådare är ju riktigt uselt.
Skönt för Mårtensson att få sätta dit sitt första mål för blå-svart (i tävlingsmatch). Jag hade inte kunnat göra det bättre själv.
Trycket på slutet va det väldigt länge sen jag upplevde, sen håller jag med vi borde vara över 1000 på en premiär. Men kommer resultaten kommer publiken.
Löjligt skön kvittering!
Löjligt skön kvittering!
Ingen ursäkt för en annan, men regnet sedan 16-tiden var dock säkert anledning till den låga siffran. Så kräsna är folk idag tyvärr.
Fan va bra tryck det kan bli ibland på bandypubliken trots att det är så lite folk. UNDERBART att säsongen är igång!
Ingen ursäkt för en annan, men regnet sedan 16-tiden var dock säkert anledning till den låga siffran. Så kräsna är folk idag tyvärr.
Jo så är det säkert även om just publiken står under tak.
Tycker de var en bra bandymatch trots vädret.Domaren var också bättre än vanligt.På tisdag hoppas vi att vädret är bra med.