Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Sirius Bandy

Sirius - Västerås tisdag 7 november kl 19:00

Match igen och jag hoppas vi kan studsa tillbaka efter plattmatchen mot Sandviken.

3-7 slutar det och 677 åskådare har hittat till Studan
Seger 9-2! Hoppas på över 1000 nu när det e mot v... nu vill jag se att det smäller lite mer.
Torsk blir det definitivt. Hoppas på anständiga förlustsiffror denna gång, typ 3-5. 789 st. trogna ser matchen. Verkar bli bra bandyväder (2°C, ingen nederbörd) i alla fall.
Sirius vinner med 5-4 efter en riktig bra match och önodig spenande sista 10 minuter. Hallå, hallå vi är Sirius svart och blå!
Lundberg borta ett par veckor med lårskada :(

http://unt.se/sport/sirius-tunga-skadesmall-4809567.aspx
AJ Lunberg jag törs inte tippa förutom bra väder och över 1000 pers.
Hade glömt hur intensiv bandysässen är. Det MÅSTE se klart bättre ut än mo SAIK annars ger jag upp redan nu.

4-4 inför 1024 pers. Gaaah!

Hade glömt hur intensiv bandysässen är. Det MÅSTE se klart bättre ut än mo SAIK annars ger jag upp redan nu.

4-4 inför 1024 pers. Gaaah!

1024 är ett bra tal, kör på det som publiksiffra jag med. Sen klarar jag inte mer än att hoppas på en knapp förlust, säg 4-5.
Äntligen får jag se en bandymatch igen. Dock lär det bli pisk, 3-6, inför 912 åskådare.
Är det någon som vill fixa plank från läktaren så är min såg kvar på Hampan om ni sköter det snyggt är det bara att låna.
Såg att läktaren var kvar när jag hämtade mina plank idag.
Att kamma noll i två raka bandymatcher finns ju fan inte på kartan. Har det hänt förut? Tror faktiskt inte det.
Mörker.
orkar inte mer. Matchen på söndag är nu så sjukt viktig att jag inte vet hur man ska klara den.
Oj så effektiva och bra Vsk var igår..Dessutom kryddat med en mv som tog allt.Vi har fått en riktigt tuff matchlottning i början av serien och matcher mot Saik,Vsk ,Villa och Byn ska vi ju egentligen inte ta poäng i men tror fullt och fast på vårat lag.Poängen kommer snart..För övrigt ett mäktigt västra tifo i slutet av matchen igår..Tillsammans blir vi starka..Sirius Hej !!
Som sagt, man hade väl inte räknat med att ta p mot SAIK eller VSK så än så länge ingen kris. Villa borta är väl också noll p men man vet ju aldrig...
Då lär vi göra mål i alla fall, Villa har väl aldrig hållt nollan i föreningens historia.
Jinxigt
I believe in this team, som det heter.