Nu hoppas jag och tror första hemmasegern kommer. Säg 6-1 och jag hoppas lördagens evenemang drar några extra så vi når 1000 pers.
Sirius-kalix 2/12
4-2. 789 pers. NU JÄVLAR!
Så myz med 13.15 också. Vinn bara vinn!
Det är fan ganska oklart beskrivet på sociala medier att det är gratis inträde.
Proppen ur? 7-2 inför 864 på läktarna!
Va, är det gratis? Brukar väl vara det på ALM-matchen eller vad de kallar den. Men inte sett någon reklam om detta och heller inget som nämndes i senaste matchen, om än att matchen i sig ropades upp ett par gånger.
Mental måstematch! Vi vinner, men det blir en jämn fajt. 4-3 och 987 tittar på.
Mental måstematch! Vi vinner, men det blir en jämn fajt. 4-3 och 987 tittar på.
6-3 inför 1300. Fan på tiden!
Gratis entré! Cirkus och lek för barn några timmar innan.
5-3 och det kommer 710 personer
Gratis och jag som har säsongskort! Skandal! Skämtar, ska lägga 1000:- i Sirius bandys kassa. Någon som hänger på med lite sponsring?
Synd att de inte tar tillfället i akt och pushar stenhårt för detta. Borde vara i alla fall 2 000 pers.
Jag är riktigt taggad i alla fall. Hoppas också att klacken blir större än senast då det nästan var pinsamt få. Tagga till!
Jag är riktigt taggad i alla fall. Hoppas också att klacken blir större än senast då det nästan var pinsamt få. Tagga till!
Bra resultat i kvällens matcher. Nu är det fan dags för första hemmasegern - 5-2!
Ja man önskar att lite fotbollsfolk skulle våga komma ut i kylan lite.
Har ätit taggtråd i natt så kommer vara spöklikt tyst och lugnpå läktaren i dag. Brukar gå bra.
Gratis entré! Cirkus och lek för barn några timmar innan.
Jag har fått nog av cirkus på Studan.
Positivt dock att Määttä kan spela!
Cirkus på Studan? Är det Kandell som är domare?
IK Sirkus
Jenefeldt var väldigt bra idag. Det vill vi se varje match! Kumpuoja började bra men kom bort bitvis. Han gjorde dock ett förlösande sista mål.
Viktigt att Heinonen och Mårtensson gör mål.
Höjdpunkter: https://www.bandyplay.se/watch/6946
Viktigt att Heinonen och Mårtensson gör mål.
Höjdpunkter: https://www.bandyplay.se/watch/6946
Nu är jag glad. Vinet smakar ovanligt gott :-) Lämpligt uppehåll nu. Kan man hoppas att Thorén och Oskar R. är tillbaka i spel efter uppehållet?
Vinst är ju alltid välkommet men roligast var nog ändå att Farsans tjej (Morsan?) hade med sig en synnerligen välkänd Riesling.
Välkänd? Välkyld menar jag.
Jenefelt var i högform och jag vill gärna se Johan dribble mer. Skön seger i värmen på Studan
Synd man missa (pga jobb). Men kul att Jenefeldt firade 30 med två mål och att Hydas är assistkung i år
Kul med vinst, kul med Sudden, kul med 13.15, kul med bar övis - kul lördag helt enkelt!
Förresten, när man lackat på så många domare så har jag börjat undra om det finns några kompetenta kvar i serien. Men Aidesjö skötte sig väl bra igår? Vore ju uppmuntrande att se något framtidshopp i domarkåren.
Förresten, när man lackat på så många domare så har jag börjat undra om det finns några kompetenta kvar i serien. Men Aidesjö skötte sig väl bra igår? Vore ju uppmuntrande att se något framtidshopp i domarkåren.