Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Bortaresor

Vänersborg fre 12/1

I motvind lyfter supportern! Så därför bokade jag tågbiljetter till Väners. Litar på att åtminstone Västra Väst gör mig sällskap.
Västra Väst är naturligtvis där!
Jag ska kolla men jag tror att ekonomin nu sätter stop.
En jobbfredag funkar inte
Jag kommer med tåg och övernattning på Slottsskogens Vandrahem i Göteborg
Jag kör samma upplägg som Anders med övernattning i Gbg.
Och var och när ska vi ha pre game. Om vi har pregame i Vänersborg är väl stället där de kom-ihåg att vi inte vill ha Falcon bäst. I så fall kan jag och säkert Hasse också vara där runt halv fem. Brukarn var heter stället? Eller vill vi hellre ha pregame i Göteborg? Sen försöker vi väl orka ett after game på 2:a Tvärgatan. Tåget från Vänersborg kommer till Göteborg 23.00. Vilka från västra väst kommer?
Det var väl i Trollhättan? Åk inte till fel stad nu Anders!

I Väners har jag provat tre olika ställen tidigare men har ingen riktig preferens:
Stars and stripes, vanlig sportbar
Koppargrillen, med den berömda bearnaisesåsen
Dello sport, sunkställe nära hallen
Jag måste vara i Göteborg fram till 1630, nån som åker tåg/buss/bil vid den tiden?
Koppargrillen var Ok när jag var där.
oskar: något liknande gäller för mig tidsmässigt. Så vitt jag vet så blir det nog inga andra från väst.
Efter att ha läst inläggen föreslår jag Koppargrillen. Oskar och Macke, vi finns där i så fall, när ni kommer. Det går ett tåg 16.29 och ett 16.59 från Göteborg. De är framme 17.21 resp. 17.51. Hasse om vi åker t.ex 15.29 är vi framme 16.21 och vid Koppargrillen 16.30
Och var och när ska vi ha pre game. Om vi har pregame i Vänersborg är väl stället där de kom-ihåg att vi inte vill ha Falcon bäst.

Vad är det för fel på Falcon nu då!? :-|
Anders planering verkar strålande. Jag litar helt på min reseledare.

Jag antar att vi ses på Studan ikväll och då kan vi hinna stämma av detaljerna. Är i Stockholm i eftermiddag, men tittar troligen in på Hampan en stund före matchen.

[quote1515578628=Anders CA]Och var och när ska vi ha pre game. Om vi har pregame i Vänersborg är väl stället där de kom-ihåg att vi inte vill ha Falcon bäst.

Vad är det för fel på Falcon nu då!? :-|
[/quote1515581335]

Det var Falcon-bojkott ett tag efter Falkenbergskvalet. Men den har väl gått över nu.
Macke-> Jag kan åka 1629, ska vi sälla?
@oskar: ja!
@oskar: jag har tänkt till lite och insett att 16:29 blir för tidigt så jag tar 16:59 istället.