Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Sirius Bandy

Sirius-villa 19/1

Matchen kommer bli otroligt svår och svårt att se oss ta poäng. Men det är västradagen så jag hoppas många vill komma ner o ha en festkväll tillsammans. Jag förstår att det e jobbigt att återigen gå in med pengar till sirius bandy, men här har vi i västra chansen att samla in pengar samtidigt som just du kan vinna ett väldigt fint pris. Glöm inte att anmäla dig för mat äta bör man annars dör man :)

Låt oss visa vilken fantastisk klack vi är o skapa säsongens bästa drag på studan. Låt oss i 90 minuter visa bandysverige att vi alltid står upp oavsett motgångar. Vi har all rätt att vara förbannade på styrelsens usla arbete, den frustrationen ska jag skricka ur mig på fredag.
Ta med CASH till lotteriet!
Västradagarna har ju blivit sjukt lyckade hittills med ett helvetes jävla drag på läktaren.

På ett sätt tycker jag att västradagen kommer på ett perfekt tillfälle i år, när allt ser som mörkast ut. Nu jävlar ska vi visa att vi är den motgångsklack vi alltid skryter om att vi är!
Naturligtvis kommer man vara där! Vi är Västra Sidan
och vi älskar vårat Sirius hur det än går.

Naturligtvis kommer man vara där! Vi är Västra Sidan
och vi älskar vårat Sirius hur det än går.

Inte bara vara där. Du ska skrika och härja som aldrig förr!
Fem SM-guld har Sirius... är en skön sång om det finns Villasupportrar där. :-D
Den är given!
Matchen vinner vi enkelt med 100-0 förresten.
2-10 blir det! Och jag litar på att Uppsala sluter upp för Sirius i ödets stund, därför tittar jag att det kommer 4839 personer och tittar...
Aldrig att Villa gör 10 mål utomhus. 2-4 möjligtvis.
Vi krigade bättre idag även om det inte räcker helt.
Det var väldigt trevligt innan i tältet också. Sådär mysigt bör det vara varje match.

Jag kände att jag var hemma när jag gled in i tältet till tonerna av Born to lose.