mac
· 2018-02-12 09:28
· 4216 visningar
Äntligen dags för riktig tävlingsmatch!
Har faktiskt förhoppningar om en vinst för IKS då Öster har varit riktigt svagt i försäsongsmatcherna.
Intressant att se vad det blir för startelva, jag ger mig på en vild gissning utan att ha någon större koll egentligen:
Wicks
Kalle, Linus Nygren, Tim, Jeppe
CG1, CG2
Sam, Vecchia, Zackarias
Shkodran
#1 ·
johann
· 2018-02-12 09:59
Peppen!
BSBS är tillbaka med vår femte säsong och snackar bland annat upp matchen mot Öster.
[link=https://blasvartabaksmallan.com/2018/02/11/159-infor-cupen/]Lyssna här[/link] eller i din podd-app.
Wicks
Kalle - Jeppe - Tim - Axel
CG - Kindlund
Vecchia - Sam - Sherko
Shkodran
#3 ·
MangeD
· 2018-02-12 22:46
Wicks
Kalle - Tim - Eis - Jeppe
CG - Ogge
Vecchia - Sam - Ian
Shkodran
#4 ·
mac
· 2018-02-13 06:16
Tror du Eis är spelklar på lördag?
#5 ·
MangeD
· 2018-02-13 08:36
Det är helt möjligt att han är det. 70-80% chans, men vi vet mer i slutet på denna vecka. Enda anledningen han inte var med i alla spelövningar i Portugal, var för att han inte är van att röra sig på spelplanen, varvid han fick träningsvärk och känningar i ryggen. Han var lika bra som förra säsongen när han fick spela boll. Grym helt enkelt.
#7 ·
johann
· 2018-02-13 12:04
CLUB SHIMA! Kantorsgatan 10.
#8 ·
skum
· 2018-02-16 14:12
Både Tim och Shkodran sjuka.
Finns inte många alternativ kvar till backlinjen nu.
#9 ·
rajden
· 2018-02-16 19:01
Känns inte bra att sakna fyra mittbackar alltså. Ska kunna gå vägen så länge man får spela på offensiv planhalva. Sam, Stefano och Ian får ta ansvar.
#10 ·
Gabbe
· 2018-02-16 20:40
Är det någon som vill se Sirius U20 lira bandy? Jag tänkte ta mig dit efter fotbollen och se på andra halvlek.
Har en plåt över om någon inte köpt än.
Tid på Shima?
Jag tänkte se första halvleken i fotbollen och sen dra upp och kolla på bandy. Hoppas att det är avgjort då!
#13 ·
Nyllet
· 2018-02-17 16:03
Det här ser inte bra ut. Så kasst försvarspel vid målet. Hoppas på ett rejält lyft i andra.
#14 ·
MangeD
· 2018-02-17 23:47
Nu behöver de oss mer än någonsin, kom igen o åk med ner o håll på laget i Varberg!
Ärligt, jag börjar bli riktigt orolig nu. Känns inte som vi har ett lag som ska klara oss från att dras in i bottenstriden i AS
Och nu blev Kalle Larsson också skadad.
#17 ·
Nyllet
· 2018-02-18 14:49
Skador, skador och sjukdom. När ska det ta slut? Vi får ju aldrig en ärlig chans att visa vad vi går för. Dessutom gillar jag inte den blå färgen på matchstället. För ljus.
Ta bort alla mittbackar från truppen och vilket allsvenskt lag som helst skulle få det svårt. Tycker ändå det viktiga var att vi lyckades kvittera så har vi det i egna händer mot Varberg att greja en avgörande match i sista rundan.
#19 ·
mac
· 2018-02-20 09:11
Vinst mot Varberg så blir det en riktigt kul avgörande match hemma mot Göteborg sista matchen. Det är nåt att se fram emot!
Jävla gnäll. Fyra i startelvan är knappast ordinarie, vi spelar med en mittfältare och ytterback som mittbackar. Det är fortfarande försäsong, Eis och OP kommer vara tillbaka minst till premiären och nu har vi även Tim. Det såg lite liknande ut förra sässen och då slutade vi sjua. Media dock kliar sig i huvudet och undrar varför det inte gick bättre, men det är ju för att man har noll koll på skador, sjukdomar och spelare.