Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Sirius Bandy

Sirius - VSK U20 kvartsfinal 1/3 kl 20.15 i Relita

U20 är klar för kvartsfinal som spelas på torsdag 1:a mars kl 20.15 i Relita. Troligen är VSK som står för motstånd. Självklart att Västra kommer att vara på plats. Skriv nedan om ni dyker upp!

1. Gabbe
1. Gabbe
2. Nyllet
1. Gabbe
2. Nyllet
3. johann
1. Gabbe
2. Nyllet
3. johann
4. Stellan
Mot VSK enligt elitrapport, start 20.15!

1. Gabbe
2. Nyllet
3. johann
4. Stellan
5. haze
20:15 va väll en jäkligt dum tid. Men ska försöka komma
Bra för oss som jobbar i stockholm ;)
Kan någon admin ändra tiden i tråden?
Det kan han!

Men visst kan väl alla redigera sina egna inlägg också? Så att trådstartaren kan ändra rubriken själv.
Jag visste inte att jag kunde ändra trådrubriken själv. Nu har jag fattat detta! Tack Brukarn!
Grabbarna har psykologiskt övertag på gurkorna. Kom igen nu, Bästa Aros! :)

1. Gabbe
2. Nyllet
3. johann
4. Stellan
5. haze
6. Joint
Kan Västra Sidan Supporters göra lite reklam för matchen på Facebook? Jag har t.o.m. skrivit ett mejl till IK Sirius Bandy och uppmuntrat de att göra lite reklam på facebook sidan. Inget svar dock...

Kan Västra Sidan Supporters göra lite reklam för matchen på Facebook? Jag har t.o.m. skrivit ett mejl till IK Sirius Bandy och uppmuntrat de att göra lite reklam på facebook sidan. Inget svar dock...

Jodå det kommer göras reklam på våran fb idag :)
7. RRR
8.Garlic
Alla till Relitan i morgonkväll...Vi måste ju stötta våra blåsvarta hjältar..

1. Gabbe
2. Nyllet
3. johann
4. Stellan
5. haze
6. Joint
7. RRR
8. Dr_swintos
[quote]

1. Gabbe
2. Nyllet
3. johann
4. Stellan
5. haze
6. Joint
7. RRR
8 Garlic
9.Dr_swintos

20:15 va väll en jäkligt dum tid. Men ska försöka komma

Jag kör bil. Du kan åka med mig
Jag får se rrr, tiden är usel slutar 17 o vettefan om jag orkar vänta till 20:15

Jag får se rrr, tiden är usel slutar 17 o vettefan om jag orkar vänta till 20:15

Då hinner man ju med en massa god dryck.
Ta en bärs med mig, kommer runt 18-19 till stan
Någon som åker bil som passerar Rosendal där jag bor? Känns lite väl meckigt och kallt att ta sig dit annars. Kanske främst Haze som åtminstone bor rätt nära, men har ingen koll på om han är bilburen.
Thomas skrev...
Någon som åker bil som passerar Rosendal där jag bor? Känns lite väl meckigt och kallt att ta sig dit annars. Kanske främst Haze som åtminstone bor rätt nära, men har ingen koll på om han är bilburen.

Jag och haze startar från Källbovägen 22 19.45 och kan hämta upp dig på vägen. Kan du stå vid busshållplatsen närmast trafikljusen vid Dag H:s väg vid 19.50 så plockar jag upp dig.

Thomas skrev...

Jag och haze startar från Källbovägen 22 19.45 och kan hämta upp dig på vägen. Kan du stå vid busshållplatsen närmast trafikljusen vid Dag H:s väg vid 19.50 så plockar jag upp dig.

Det låter som en bra plan. Är 070-530 66 24 ditt nummer om jag ändrar mig/inte får ihop det?
ThomasD skrev...
Det låter som en bra plan. Är 070-530 66 24 ditt nummer om jag ändrar mig/inte får ihop det?

Nej, mitt nummer är 0708 208 154

Hoppa av hemma då så plockar jag upp dig. Ska i alla fall till Knivsta efter jobbet. Kan plocka upp dig 1930-1945 nånting
Tuff match, många trötta ben efteråt. Skön seger 4-2
Härligt! Tågkaoset stoppade min närvaro. Tre matcher från final på Studan!!!
Ja snyggt jobbat av killarna! Simon Karlsson imponerar med sin tyngd och bollsäkerhet och Heeger, vilken potential vi har i honom. Jag har sagt det förr, vi borde ha en jäkligt bra stomme att bygga ett slagkraftigt lag framöver. Nu gäller det att få killarna växa ytterligare och naturligtvis, behålla alla. Viktigt att UNIK hänger kvar i allsvenskan och att vi har ett bra samarbetsavtal med dom så att de unga killar som inte går in i A-laget får träna och spela matcher på allsvensk nivå.
Sirius Hej!
Det var en väldigt jämn kvartfinalomgång vilket även själva serien visar. Alla lag har verkligen möjlighet att vinna i slutändan.

Det vore så oerhört skönt att gå åtminstone till semifinal. U20-finalen går förövrigt på fredagen den 16 mars kl 19:00.
Det var en imponerande vilja och frenesi grabbarna visade i andra halvlek. Första såg inget bra ut. Hoppas på lyckosam retur. En Sirius-final på Studan vore så jävla läckert, om det så är U20!