Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Sirius Bandy

Sponsra U20:s resa till returen i Vänersborg

Tja!

Jag nåddes på omvägar via farbror att U20 måste betala sin egen resa till semi nr två. 200 spänn/hjälm kostar det tydligen. Det känns ju inte riktigt rätt.

Om man har lust så kan man sponsra deras resa genom att swisha till 070-1454427 eller sätta in på bankkonto 3039 2248484.

jag satte in 400 spänn men jag har ju inte heller åkt på några matcher så det går på ett ut.

Bidra om ni vill annars låter ni bli.

puss och kram
Bra apan! Jag fick veta det med känns fel
Kanske har att göra med att de dragit över budget en hel del tidigare (ska bland annat ha gått på rätt mycket massage om jag fattat rätt), men visst känns det här knasigt.
Bra info! Jobbigt att de ska behöva betala själva. Jag skickade in 500 pix.

Kanske har att göra med att de dragit över budget en hel del tidigare (ska bland annat ha gått på rätt mycket massage om jag fattat rätt), men visst känns det här knasigt.

Sluta tråkmånsa nu.
La in en hundring iaf
Massage är skönt! Skickade 200.
Grabbarna skall knappast betala själva..500:- till resan CHECK..
Viftade 200 nu.
Blir ju fan gråtfärdig att få höra att Sirius inte kan betala resa för våra underbara U20-killar. Jag sponsrar 5 killars resa, 1000 spänn swishat.
....Fick just ett mail från Sirius u20..Starkt jobbat västra :-)
Hejsan,
Tack vare våra fantastiska supportrar Västra Sidan kan vi meddela att spelarna inte behöver betala för bussresan till semifinalen i Vänersborg i morgon. De som redan betalat kommer att få pengarna tillbaka via swish.
Vi vill passa på att rikta ett STORT TACK till VÄSTRA SIDAN och andra supportrar för ert fantastiska stöd – ni var ovärderliga med ert stöd på läktaren i går, och i dag överraskar ni igen genom att samla in pengar till våra duktiga killar!!

Med vänlig hälsning,
Ledarna Sirius U20
GARLIC, jag vill inte ha tillbaka några stålar! Blir det över ska de ha kul med överskottet.
Instämmer helt med föregående inlägg..:-))
Det var väl spelarna som ska få tillbaka pengarna.

Det var väl spelarna som ska få tillbaka pengarna.

Så uppfattade jag det också. Oavsett, får de lite pengar över så hoppas jag att de firar på Eat-aliano på vägen hem. :)
Spelarna får gärna ha ngt kul för ev överbliven del av min insats..Älska Sirius
Tror dom menar att spelarna som redan har betalat får tillbaka det :) Sjukt bra jobbat!
Fan vad ni är fina! Smågråter i min Gin&Tonic över internationellt vatten.

Josse hjälpte mig att skicka in lite grus.
Hade inte tid att kollaforumet idag men jag har swishat 200 nu. Mot SM guld!
Sen som man är la jag ändå in en 200ing
Jag lade 200 oxå! Mycket bra initiativ detta!
Bra jobbat västra! Man bli stolt!
Lätt att gilla Västra!
En helt ok start på matchen nere i Vänersborg..1-0 blåsvart av Simon i min 3 !!!!
Mja sen har det ballat ur lite.
Ja, nu är de ikapp. Vi leder på fler bortamål...