Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Sirius Fotboll

BP - Sirius, Lör 14/7 18.00

Ångestmatchernas ångestmatch. Om vi förlorar åker vi ur och får vänta 42 år år på Allsvenskan igen känns det som....
Tur att man kan få en härlig ångestdämpande solresa på vägen dit.

Det är dags nu. Vi vinner med två ett.

Ångestmatchernas ångestmatch. Om vi förlorar åker vi ur och får vänta 42 år år på Allsvenskan igen känns det som....

Perfekt! Då är jag 83 bast. Om jag lever till dess så blir det något att glädjas åt på ålderns höst.
Hur är status på CG och Razak? Känns som omöjligt att vi ens ska ta poäng mot ett Superettanlag i nuläget. Tungt. Kan ingen bara skriva något positivt så man kan inbilla sig några dagar att vi kommer att fixa det här.
Jag tror på seger 2-1. CG sätter två struta
Vecchia
Sam-Moses-Sherko
CG-Kindlund
Axel-Tim-Eis-Kalle
Fegrouch
...och där kom skälet till att fjolårssäsongens bäste målskytt alltid ska spela. Dock inte på mittfältet...
Grymt skönt. Outhärdliga slutminuter.
JAAAAAAAAAAAAAAAA
SKÖNASTE SEGERN, SEDAN JAG VET INTE NÄR!!??
Tack Sirius! Nu finns det hopp, en seger stärker självförtroendet.
Hua,,,,, nu börjar jag hoppas igen. Vilken jäkla skön kämpa seger. Skönspel var det inte, men det skiter jag i nu. Nu gnetar vi till en seger mot Göteborg också. Sen är vi på G
UNT ger Moses en 2a. Han bär vårt anfallsspel och skapar frisparken Jeppe sätter. Jävla lallare.
Om vi nu ska prata om bedömning av spelare så fick Jeppe Aftonbladets 5-plus. Nog för att frisparken är bra men inte var han vår bästa spelare igår
Satt på stora läktarn och gladdes åt tre saker:
1. Sirius höll nollan.
2. Trelleborg och Dalkurd delade på poängen.
3. Klacken gjorde ett hästjobb. Starkt!
Vecchia med i veckans DN-elva.