Hörni snart är det derby i cupen mot Strömsberg! Är ni peppade?
Svenska Cupen 18/19
Senaste mötet var en träningsmatch. https://www.gd.se/artikel/sport/fotboll/traningsforlust-for-stromsberg
Mycket!!
Hoppas det blir buss, nån som vet?
Hoppas det blir buss, nån som vet?
Vi jobbar påt! Det blir buss, håll koll i vanliga kanalerna
Enligt instagram västrasidan 21 augusti 17.20 avgår buss från UKK
98 platser men b oka på forumet ej medlem betalar 100 kr?denna sida gratis högerns bjuder på resan!
98 platser men b oka på forumet ej medlem betalar 100 kr?denna sida gratis högerns bjuder på resan!
Vill boka till Gunilla Nilsson
Gunilla Ekfjord
TOMMY EKFJORD
STEFAN W.
Mona Mårtensson 5 personer tilllustan tackar
Gunilla Ekfjord
TOMMY EKFJORD
STEFAN W.
Mona Mårtensson 5 personer tilllustan tackar
Boka i bortamatchtråden?
jag gjorde fel har fixat på rätta sidan!!!!
Senast vi mötte Strömsberg så hade vi alltså Brännan och Antonio Andric som tränare, den sistnämnda var det länge sen man hörde ifrån
Och Brännan är klar för J-Södra. Vad vet vi om Strömsberg, finns det några profiler?
Bra fråga, jag startar en matchtråd om det.
Blir det buss så följer jag med.
Finns en tråd i bortaresor sektionen
När lottas grupperna?
När lottas grupperna?
3 december lottas de 2 oseedade lagen in i respektive grupp.
Vi är i samma grupp som Östersund.
https://www.fotbollskanalen.se/svenska-cupen-1/har-ar-lagen-som-mots-i-svenska-cupens-gruppspel/
Viktigaste frågan: var tar vi föröl inför matchen/matcherna? Shima har ju stängt (RIP). Java går bort med tanke på deras pissiga attityd till HBTQ-personer. Hotellet? Latitud?
Viktigaste frågan: var tar vi föröl inför matchen/matcherna? Shima har ju stängt (RIP). Java går bort med tanke på deras pissiga attityd till HBTQ-personer. Hotellet? Latitud?
Trädgården på Heidenstams torg? Har väl rätt skön sunkfeeling?
Vad är detta jag hör om Java? Något jag missat?
För några år sen var det väl två tjejer som pussades lite där och blev avvisade.
Trädgården är magi!
Karlstad BK, Halmstad BK, Östersund blev motståndarna i cuppen.
Någon som vet var klacken kommer att stå vid matchen mot Halmstad? Är det kortsidan eller långsidan?
Någon som vet var klacken kommer att stå vid matchen mot Halmstad? Är det kortsidan eller långsidan?
Fri placering gäller men antagligen står vi på långsidan som vanligt. (Frågade klubben och fick detta som svar)