Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Sirius Bandy

Säsongskort

Västra Sidan får köpa säsongskort till det mycket förmånliga priset 500 spänn! Det är fortfarande lite oklart var dessa kan köpas, förhoppningsvis kan det ordna sig innan söndag.
Det låter bra om man kan köpa det innan match.
Jag skall försöka få jag på Big Boss och söka besked.
Härligt... Då behöver jag "bara" bli medlem i Västra också.. :-)
Man kan köpa säsongsbiljett på kansliet imorgon enligt Big Boss.
Alla med säsongskort får bjuda med en kamrat till Falumatchen tisdagen den 20:e. Så se till att skaffa innan dess!
Jag kommer komma på matchen (antagligen) men som student är min kassa inte tillräckligt fet för att jag ska kunna lägga pengar på ett säsongskort.
500 spänn, det kan väl inte vara mycket ens för studenter?
Självklart inte, men nu är det ju så att jag har andra utgifter också, inte bara säsongskort. Eller tror du att jag bor i tält och betar gräs? :D

Samtidigt är det så att om biljettgubbarna släpper in mej för 40 spänn varje gång så tjänar jag bara 2 kronor på ett säsongskort. :)
Den reflektionen har jag också gjort Bigbadda. Nu är det ju så att jag tycker det är kul med säsongskort, men man behöver faktiskt bara missa en enda match för att gå back , vilket jag gör på tisdag... Om vi inte går till slutspel då vill säga.
20 kr tjänar du väl? Om du går på alla matcher. Och så hägrar kanske ett slutspel också...

Men jag tror att gubbarna i insläppet inte visste vad de skulle ta betalt, så de var lite extra generösa med debatten. Det är nog meningen att det ska vara lite dyrare än så.
Det tror jag också. Men jag kommer med största sannolikhet inte gå på alla matcher. Jag köpte inget säsongskort till fotbollen heller men det funkade ju bra ändå.
Så om man vill gå på en match och få västra-rabatt måste man alltså åka till kansliet och köpa dessa (+ringa ansvarig innan)? Vore det inte enklare att meddela de som sitter i kassan att man går in för 50 riksdaler mot uppvisande av medlemskort i västra sidan?
Jo, det kan man tycka. Därför rekommenderas säsongskort istället!
Är lá inte så mycket att tjaffsa om, de hängivna tjänar ju in på att köpa säsongskort. Ta med en vän på tisdag.