Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Sirius Bandy

De vackra mot alla tiders äckellag (SAIK) den 12/12 kl. 19.00

Ja, vi kommer få stryk men sällan har jag känt mig så motiverad att stötta våra bandyhjältar i kampen mot detta synnerligen motbjudande lag. Stjäla pengar från en minnesfond för att täcka egna utgifter. Är det löner till Mossan, Berlin och "babyface" mfl. minnesfonden gått till?
Torsk 2-8 inför 689 pers.
Sirius Hej!
Protestläge mot den där skiten.
Hade man varit ung och rask hade man fixat en banderoll gjord av sopsäckar
nja 3-6 tror jag det blir och 596 åskådare.
Usch... ännu en kväll av självplågande. Men vi håller en kvart, sen rinner det iväg. 2-10
Jaså, Markus kan inte spela. Visserligen gör det mindre att han missar en match vi ändå är chanslösa i, men ändå oroande.

En liten tröst är väl att Faluskurken som körde på honom iaf lyckades bli avstängd tack vare sitt utbrott i samband med straffen.
Markus var ju inte med i landskamperna i Rättvik heller så något skit är det!
Jag uppfattade inte att det var så allvarligt men att han åkte hem till Finland en sväng.

Markus valde att vila landskamperna med hänsyn till Sirius. <3
Tror att han spelar på fredag.

I kväll blir det 1-8 inför 456 åskådare.
Bra prioriterat Markus!
Några skit mål men ja tycker vi krigar på bra och med lite skärpa hade vi gjort nått till.Firma Lundberg-Andersson vilka stjärnor vi har.
Tydligen så var det okbenet på Elebring som fick sig en smäll. Är det bara en spricka läker det säkert på några veckor men om det är mer så kan det ta lång tid
Får väl spela med mask? Var det Hjelmstedt som spräckte hakan när har rusade på en hörna och tog bollen på hakspetsen? Han lirade väl sen med nåt specialskydd fast hakan var pulvriserad
Får väl spela med mask? Var det Hjelmstedt som spräckte hakan när har rusade på en hörna och tog bollen på hakspetsen? Han lirade väl sen med nåt specialskydd fast hakan var pulvriserad

Hade Hjelmstedt inget hakskydd på hjälmen?

Vill minnas att det var Benkelius? Nåja, Elebring framstår som säsongens otursgubbe.

Angående matchen står vi upp helt ok. Skönt att säsongens vidrigaste hemmamatch är avklarad och man kan ju iaf drömma om att pamparnas tålamod med Sopsäcksklubben är slut.

Nåja, Elebring framstår som säsongens otursgubbe.

Det är ju inte första säsongen heller för Elebring. Han skar ju bland annat upp låret för ett antal år sedan.
Nisse var ju kung i går! Hoppas han fortsätter på det här spåret.
Jo han hade bra fart igår och tog för sig.
Elebring twittrar:
"Sköterskorna på käkkirurgen har fredagsfeeling, allt går som en dans"

Jag tror nog att en del bedövningsmedel spelar roll i den glädjen