Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Sirius Bandy

Sandviken-Sirius 28 december 19:00

På de medellösa barnens dag å allt!

Inga förhoppningar annat än seger då. Det blir nog inte så men en bra match tror jag vi gör i den varma hallen med den mjuka isen
Undrar om de har råd att hyra in Pigge nu för tiden eller Pigge kanske skäms så pass (om det överhuvudtaget är möjligt för en SAIKare) och vill inte vara med längre? Någon som ska besöka dödsriket?
Matchen då? Den har jag redan glömt.
En match jag väljer att ignorera så långt det går.

En match jag väljer att ignorera så långt det går.

+1
Saknar vi Määttä och Heinonen också? Isåfall släcks väl det lilla hoppet som finns. Annars hade jag en naiv liten dröm om att vi kanske skulle passa på att vinna i Sandviken nu när ingen åker dit, precis som vi vann i Bollnäs ifjol.
Varför är Määttä och Heinonen borta?
1-1 efter dryga kvarten är ju en hyfsad start av matchen!
2-2 efter timmen. Wow, är det en "Sävstaås" på G? Bättre utan Västra … :-P
Chrille Edlund gör nog något mer ska vi se

... å så gjorde han det direkt! F-n

Det finns inget värre än att ha 2-2 i 58 minuten i bandy
dritt
Blev förvånad över den höga publiksiffran (för att vara SAIK d.v.s.) men sen visade det sig att det var gratis inträde.
Villa tifo hade tydligen bojkottat bortamatchen mot SAIK i protest mot SAIK:s hantering (eller ska man säga avsaknaden av hantering) av minnesfonden.
pSAIK har inte vunnit över Villa sedan 2015 i seriespelet. Lyssnade lite på sportradion och han i studion beklagade sig över Vikens vikande publik, varpå den flygande reportern deklarerade att det var som vanligt det. :)