Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Sirius Bandy

Sirius - Vetlanda 20/1 2019

Make it or break it! Eller? Seger skulle vara jäkla nice.

Tror grabbarna är riktigt taggade att vinna efter sin fina insats i fredags.

7-6 inför 1834 pers i strålande vinterväder!
Ser ut att bli fint bandyväder så hoppas publiken hittar till Studan. Svär match men det vore mumma om vi kan spinna vidare på det fina spelet.
Alla måste komma! Ingen får ligga på sofflocket i morgon!
I will be there guys. Vi har allt att vinna, låt oss sjunga killarna till seger och skulle det mot förmodan gå dåligt för vårt underbara blåsvarta gäng kan vi alltid sjunga ”Feeeem SM-guld.....” för VBK har bara tre, stackarna :-D.
Nyllet lovar bar övis vid vinst?
5-4! 1325 på läktaren! Päpp!!
Äsch det gick ju lite emot oss denna omgång. Inget att hänga läpp för utan på det igen bara.
Jag tycker typ att det var jordens undergång jag.
Jag ser det såhär att vi har 17 poäng och är klara för nästa års Elitserie. Allt annat är bonus.
Ok. Jag ser det såhär. Jag förväntar mig som vanligt SM-guld och då ska vinna vinna mot ett brögäng som Vetlanda.

Ok. Jag ser det såhär. Jag förväntar mig som vanligt SM-guld och då ska vinna vinna mot ett brögäng som Vetlanda.

+1
Jag är nöjd även utan SM-guld. Det är ingen förväntan hos mig i år. Däremot vill jag ha hjältar och hjältedåd i överflöd så helt konsekvent är jag inte

Jag ser det såhär att vi har 17 poäng och är klara för nästa års Elitserie. Allt annat är bonus.

Jag såg det egentligen precis likadant, men två så osannolika bajsresultat som det blev i söndags fick mig ändå på riktigt uselt humör. Villa och VSK är sämst.
Jag vill vinna jämt. Gör vi inte det blir jag besviken, inte på laget men på livet liksom.
Jag blev jäkligt besviken, första av att vi torskade mot VBK och sedan att bli sviken av Villa och VSK. Men, som sagt, killarna har gjort det otroligt bra och än är det inte klart med slutspel eller inte. Hoppet lever!
Bollnäs är ganska kassa va? Dom tar vi iaf.
Tre matcher, tre segrar. Vi får helt enkelt spöa Bollnäs, VSK och Tellus. :)

Bollnäs är ganska kassa va?

Så har jag uppfattat det i alla fall!