Fan vi kan inte släppa in mål med 2 man mer på plan
motala -sirius
Underbart att vi fick in två stycken före halvtid. 3-2 till Motala alltså. Nu är vi med i matchen i alla fall!
Bra kämpat blå svart
3-3 härligt sirius kämpa
Yaaay! Fan vad bra.
Hörna Motala nu, RUUUUSA!
Hörna Motala nu, RUUUUSA!
Helvete, 4-3 :(
4-4 yesyesyes!
Såååå jävla spännande nu!!
Fyfan.... hörnor....RRRRRRR-uuusaaaaa!
Skulle inte vara fel med en avblåsning nu... Är inte det minsta girig, utan tar gärna en poäng
Varför kan inte UNT dra en rapport EFTER hörnorna också, SBF-live leverar inte heller detta. Blir så förbannat nervöst framför skärmen när man inte vet om den är slagen eller ej.
Poäng skulle smaka!!!
Poäng skulle smaka!!!
Aj aj... utvisning
5-4 HELVETE! FYFAN.
Bajs
Dubbel bajs!!!
UNT jinxade allt med "Det lutar åt att det slutar 4-4."
Andra raka uddemålsförlusten...detta svider..söndagen förstörd!
Riktigt jäkla surt!!
Jag måste ändå säga att jag tycker att Sirius hängde med oväntat bra borta mot Motala.
Bister söndagskväll... tröstar mig med den ovala bollens kamper.
Motala i serietopp... Fast jag förstår faktiskt inte hur. Tycker inte laget ser så bra ut på pappret. Tror nån sticker hål på ballongen snart och då bär det utför. Fan... hade varit så skönt med en pinne idag.
Motala i serietopp... Fast jag förstår faktiskt inte hur. Tycker inte laget ser så bra ut på pappret. Tror nån sticker hål på ballongen snart och då bär det utför. Fan... hade varit så skönt med en pinne idag.
Nä, jag hade stora förhoppningar på vinst idag faktiskt. Motala ska inte vara så mycket bättre än Sirius, och dessutom brukar vi vinna där. Men vi har inte flytet med oss nu.
Oflyt var ordet sa Bull.