Joint
· 2007-11-25 15:15
· 4063 visningar
Det blir tåg mot Hammarby alltså.
Hur många blir vi? Borde vara minst en hel vagn, annars är det kasst. Grabbarna behöver sitt stöd nu.
Tid?
Hammarby borta:
Joint
#1 ·
Emerik
· 2007-11-25 19:42
Hammarby borta:
Joint
Emerik
#2 ·
Joint
· 2007-11-25 19:45
Fyll på nu :), en hel vagn ska vi fylla!
Ja, nu hoppas jag att folk släpar sig iväg, kan det bli mycket bättre än fredagsmatch på Zinken? Jag siktar nog på 16.39-tåget så hinner man med ett par öl också.
jag ska göra allt för att hinna med 1639
Jag med...eller inte allt, finns en del ruskiga saker jag inte är beredd att göra.
#7 ·
Fluff
· 2007-11-27 08:04
Jag är bortrest så jag kan inte hänga med. Men jag hoppas att ni får åka med en av vagnarna som har en förbudsskylt för hammarbyare. Jag har sett sådan skyltar sitta bredvid de som förbjuder hundar och rökning. En applåd för den som satt det skämtet i verket!
#8 ·
Joint
· 2007-11-27 10:51
*Applåd till Djuret/Råttan* :)
Kom igen nu!
#9 ·
haze
· 2007-11-28 09:26
Jag tänker ta mig till Zinken men det är osäkert om jag hinner med 16.39-tåget.
#11 ·
Markus
· 2007-11-28 13:17
Hela klacken till Stockholm? Brysselsektionen avstår men hoppas på rapporter om välfyllda tåg och åtminstone 100 man i klacken.
Ja du drömma om 100 pers kan man ju :(
#13 ·
Joint
· 2007-11-29 14:51
Ja, gäller ju att ha lite verklighetsuppfattning, när det kommer 20-30 st klackmänniskor på HEMMAmatcher kan man nog inte räkna med det 5-6 dubbla på BORTAmatcherna. Däremot borde vi väl kunna bli 40-50 man med några SSS också.
På söndag när det är fri entré kan man ju iaf hoppas att fler sluter upp åtminstone. Fatta vilken läktarmatch det kan bli. Första "arosderbyt" på 12 år. :o)
Börjar kännas lite pirrigt nu inför kvällen. Har ju varit bortrest och missat allting (utom 2 träningsfighter) fram till ikväll!
"Ohh det ligger i luften... nånting är på gång"
Vi är tydligen välkomna till Krogen Krukan som ligger precis bredvid Zinken.
#16 ·
70
· 2007-11-30 12:50
Jag kommer till Krukan. Första bandyn för säsongen för mig...
#17 ·
Joint
· 2007-11-30 22:30
KronoKalle, här kommer Bajen! :D:D
Inga SM-guld till Hammarby...
Fem SM-guld har Sirius, hur många guld har ni?
Alla röker hasch i Hammarby...
Alla ***** *** i Hammarby... lala... vi vann iaf matchen på läktaren;).
Kniv-Jonas/RRR, Gripen på onsdag var väl bara fyllesnack? :-P
#18 ·
Joint
· 2007-11-30 22:49
Yay: http://www.svenskafans.com/bandy/sirius/forum.asp
Tycker att ni var välrepresenterade på zinken idag!, bra jobbat. Men slutspelsplatsen kan bli svår eller? Nej nej, "Siriuuuuuus - Vi tar guld i år!" ;-)
Trist att komma hem ikväll, trots tröstöl på vägen..... Va fan hände i andra halvlek? Det såg ju riktigt bra ut efter första!. Ok om det saknas kunnande mot bättre lag, men när inte ens viljan tycks finnas.... och då pratar vi Brajjen, inte VSK, Byn eller SAIK....
Besviken.... mycket!!! FAN också!!!
#20 ·
haze
· 2007-11-30 23:22
Ja, usch vad det rann iväg i andra. Kul att se junioren Winberg ta för sig på ett lovande sätt och tröstölen gjorde i alla fall hemresan lite roligare. Nya tag på söndag mot gurkorna.
#22 ·
Joint
· 2007-12-01 00:29
mmmh, man börjar få lite segerabstinens. :)
Vad skulle det kosta med en fullsatt minibuss?
Nu vann ju Brajen till slut ganska rättvist, ganska mycket på grund av det sedvanliga storbjusset i de bakre leden, men det går ändå inte att komma ifrån märkligheten i de nya straffreglerna kombinerat med Tramsins uttalade policy att gynna huvudstadsbandyn. Jag blir bara tröttare och tröttare på den mannen.
Hur många straffar var det igår?