Hallå, är det någon hemma framför datorerna? 1-1, Eskhult visar framfötterna igen.
Väners-Sirius
Härligt! Svenskbandy funkar inte för mig och på Goalwire har ingen kvittering dykt upp.
UNT är vakna!
Nej, Svenskbandy tycks vara död tillfälligt. Var det även typ en timme innan matchen.
Jag skulle kunna tänka mig att vara nöjd med en pinne och tar 1-1 som slutresultat redan nu.
Jag skulle kunna tänka mig att vara nöjd med en pinne och tar 1-1 som slutresultat redan nu.
Svensbandy paj för mig får nöja mig med unt kämpa sirius
Piss kontring efter hörna
Tillberga 4-1 på Bollnäs efter 35 min...
Fantastiska Eskhult! :)
Synd att Väners tog ledningen nu :(... kollade för övrigt på Edsbyn - Motala på SVT24 och deras uppdatering är ju hur jäkla seg som helst så nu blir det datorbevakning istället!
Synd att Väners tog ledningen nu :(... kollade för övrigt på Edsbyn - Motala på SVT24 och deras uppdatering är ju hur jäkla seg som helst så nu blir det datorbevakning istället!
Kämpa på, svart och blå!!
VP Norra helt under isen - 1-6!
1-8 ???
1-8 ???
8-1 till Tillis, va fan?
Kämpå på, svart & blå!
Kämpå på, svart & blå!
Pelleberga gick från 3-1 till 8-1 när VP norra hade 4 man utvisade.
Fast nu står det 7-2 :-)
Domarna tog väl bort ett mål....
Haha, de tog bort Fosshaugs! Han sa väl julgris igen.
Yes, snabb kvittering!
Bra blåsvart kämpa
Yees
Ubbe!!
Ubbe betyder junisvariant. Det är så skönt att möta söderlag!!!
Kors i taket, straff till Sirius! Men den verkar inte ha suttit...
Håll ut!
Bollnäs ser ut att komma igen.
Bollnäs ser ut att komma igen.
Ja Väners har ju kvitterat också, så det är inte så underbart. 3-3.
Men men...blir väl som vanligt kollaps i slutet och torsk, läge att stänga av datorn...
Och nu börjar Sirius ork tryta åter igen och de drar på sig utvisningar.... usch, nervigt värre.
Vem dömer?
Domare
Peter Öhrlund
Tomas Ljung
Tobias Broström
Peter Öhrlund
Tomas Ljung
Tobias Broström
Kompensatioooon :D, Väners fick en utvisad nu också. 10 min kvar.
Yesyesyes, ledning igen! Nu har jag hjärtat i halsgropen.
jaa orka nu
JAAAAAAAAA!
Inte samma skit som mot Byn nu tack, det orkar jag inte...
Inte samma skit som mot Byn nu tack, det orkar jag inte...
In i kaklet, gubbar!!!!
kan inte vara mkt kvar nu
3-4 min kanske? UNT, hallååååå...
Slut! Wohoooo!
UNDERBART JAAAAAA!!!! Haha!
Första bortapoängen och seger... FAN VAD SKÖÖÖNT!
Första bortapoängen och seger... FAN VAD SKÖÖÖNT!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Jaaa! Härligt!
Tack IKS!
Nu kan vi fira nyår med gott samvete gubbar, som sagt -
[color=blue][size=24]SIRIUS ÄR TILLBAKA![/size][/color]
[color=blue][size=24]SIRIUS ÄR TILLBAKA![/size][/color]
Fan vad grymt! Starkt jobbat!!! Synd att Tillis också vann och BS tog poäng, desto viktigare att inte halka efter dock.
Sjukt nöjd med trenden ändå på sistone. Poäng med mersmak mot Bollnäs. Uddamålsdäng med mycket mersmak i Sandviken, poäng med mersmak mot byn och bortaseger mot Väners. Egentligen bara Broberg borta som riktigt bottennapp. Och raset mot Vetlanda då... Men i alla fall. på det stora hela...
Sjukt nöjd med trenden ändå på sistone. Poäng med mersmak mot Bollnäs. Uddamålsdäng med mycket mersmak i Sandviken, poäng med mersmak mot byn och bortaseger mot Väners. Egentligen bara Broberg borta som riktigt bottennapp. Och raset mot Vetlanda då... Men i alla fall. på det stora hela...
Såååå jävla skönt!!!
Detta är den fjärde raka segern mot Vänersborg!
Wunderbaum!
Fy knövelen vad fint. Nästan som snus.
UNDERBART :D
Så otroligt rättvist och skönt. Nu klår vi dom igen den andra!
Kul läsning:
http://www.svenskafans.com/bandy/artikel.asp?id=211439
"fyra minuter senare gör Förare återigen mål, denna gång på en snygg hörnvariant."
hehe, undrar om den funkar även på onsdag...
http://www.svenskafans.com/bandy/artikel.asp?id=211439
"fyra minuter senare gör Förare återigen mål, denna gång på en snygg hörnvariant."
hehe, undrar om den funkar även på onsdag...
Virre-varianten som kördes mot Vetlanda? Jäkligt lurig. :-)
Jo den e fin
Det lustiga är ju att de har kört exakt samma variant i tre års tid nu och att den lik förbannat funkar.
Det lustiga är ju att de har kört exakt samma variant i tre års tid nu och att den lik förbannat funkar.
Jag tror att det e så enkelt att om dom inte kan rusa med för många mot virre släpper han den är det fritt fram för skyttarna i så fall.
Jep
Jo, visst. Det är därför de bara kör den när motståndaren har folk på bänken. Likväl räcker det med en viss medvetenhet om varianten för att stoppa de flesta. Bara om en gubbe går mot Virre så blir det jävligt mycket värre.
http://www.ttela.se/artikelmall.asp?version=171069