Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Sirius Fotboll

Kultingpriset

Känns kul att Sirius fotboll och Västra Sidan fått årets kultingpris av Särimner.

Hurra för oss!
http://www.sarimner.com/kultingpriset.html
Grattis till oss och till Sirius!

Var en fin prisutdelning på Uroxen i morse och infoansvarig samt styrelseledamot Erlandsson gjorde en utmärkt insats. Snart kommer texten upp på officiella sidan...

Juryns motivering tål att läsas många gånger!
Vad fick vi som pris? Förutom äran?
Profit-Mikko! Hur många fotbollsklubbar har fått ett Kulturpris? Mäktigare än Julbord!
ett diplom med motiveringen på samt en blomsterkvast. väldigt kul iaf!
unt försöker få igång en debatt huruvida sirius fotboll verkligen är kultur: www2.unt.se/avd/1,1786,MC=5-TYPE=forum-F_ID=860,00.html
Otroligt tufft att få ett kulturpris! Grattis allihop! Om det som gaffa skriver på officiella är sant att varje vecka publicera en dikt, så har jag ett förslag på en gång: Jag är ett gammalt utedass av Sandro-Key Åberg. Poesi på skyhög nivå.
Instämmer! S- Å rockar. Vidare är "Jag Vägrar" brutalt lysande.
Med tanke på att det under året utgivits en bok som delvis tar upp IKS samt att laget spelar konstnärligt samt att Västra jobbar för att underhålla polisongerna så nog fan är Sirius kultur. Eller så kanske de hört Blåsvarta Dynamitpiller? På gräs eller is?
erlingmark är poesiredaktör (hyfsad grej att ha på sin cv!) och lyssnar nog på det som sägs.
Woho!
Oerhört bra och bäst! IKS rular på alla underlag!
Herr poesiredaktör meddelar nu att den första dikten är klar att läggas ut på officiella på måndag. Så fort man har hajjat vad det hela kommer att gå ut på är man ytterst välkommen att bidra. 52 är ganska många dikter...
Herr Poesiredaktörn är välkommen att få sig lite poesitrivsel innan kommande Generaltrivsel. Det finns lite smått & Blandat i lilla resebiblioteket.