Joint
· 2008-01-26 15:17
· 2735 visningar
Jupp, hörde det på Studan!!!
Läckert!! TACK!!!!
#2 ·
Joint
· 2008-01-26 15:23
Ja, verkligen. Hur stort som helst! Vilken man - wow.
TUSEN TACK!
#3 ·
Sam
· 2008-01-26 15:30
Helt fantastiskt! Jag har varit helt övertygad om att Eskhults vara eller icke-vara i Sirius för nästa säsong var helt beroende på om man blev kvar i högsta serien. Tack Andreas för att du visade att jag hade fel. Underbart med spelare som visar hjärta för klubben de är fostrade i.
Oj tjena! Jag ville gärna tro att han skulle stanna över nästa säsong, men det här var mer än jag vågat hoppas på. Tack Eskhult!
#5 ·
Joint
· 2008-01-26 15:40
Ja, jag var helt övertygad om att han skulle dra till Brajen eller något ifall vi skulle åka ur. Men nu visar han att han verkligen har klubbkänsla för Sirius. Det är så att man blir tårögd fan. ;)
Att han har familj i U:a har nog viss betydelse visserligen.
Vår bandyframtid känns räddad! Tack Eskhult (ödmjukare "proffs" får man leta efter). ;-)
#6 ·
haze
· 2008-01-26 15:42
Den här helgen blir ju bara bättre och bättre - tack Eskhult!
#7 ·
RRR
· 2008-01-26 15:48
Vi är väl snart nere på marken igen men man kanske kan vara glad en liten stund :-) Tack Andreas!
Jiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!
Jävla superhjälte! Total respekt
#10 ·
Joint
· 2008-01-26 18:55
...om Ante bestämmer sig för en fortsättningen i Sirius FK, så är denna helg oförskämt bra.
#11 ·
Rikard
· 2008-01-26 21:17
Helt otroligt! Grimmt Eskhult!
>>Rikard
Grimmt OCH frostbitten. True.
Kontraktet som Eskhult hade var bara över den här säsongen så det är helt underbart att han valde att stanna här och göra det över tre år. Det här sänder signaler till övriga i truppen och bandysverige att det finns en vision i sirius. Det var en underbar stämning i truppen och det skulle inte förvåna mig om de här positiva krafterna kan överraska i nästa match. VSK får se upp.