Jag vet inte om denna fråga dryftats tidigare, men borde det inte finns nån slags blåsvart Hall of fame; alltså för spelare som spelat länge i Sirius och varit extra bra. Som Kjelle. Sen kunde ju de få sina matchtröjor uppnitade på Studans äckliga innertak, eller nåt. Vilka skulle egentligen platsa i ett Sirius Hall of Fame?
Hall of Fame
Utmärkt förslag!
Bylle! Större siriushjärta har nog aldrig skådats.
Lasse P, Hydas, Engan och Totta
Uffe Wahlquist, Henke och Wikman.
Lasse P är gjuten, Ola Andersson likaså, Tommy Sjölund också...
Hmm. Det finns massor.
Hmm. Det finns massor.
Hall of Shame är kanske inte lika vackert, men kul.
VSS borde rösta in max en bandy och fotbollsspelare per år i HOF!
En nomineringsomgång och sedan röstning.
Det vore läckert!
En nomineringsomgång och sedan röstning.
Det vore läckert!
Josse är också värdig, trots att han är född västeråsare.
Ubbe borde också ingå.
Hall of Shame låter spänannde - föreslår Daniel Svedberg
Hall of Shame låter spänannde - föreslår Daniel Svedberg
Jag försökte just komma på någon som platsar i Hall of shame, utan att lyckas. Men du har rätt i Sveda! Sticka till VSK mitt under brinnande säsong, jojo...
Sen har jag ett litet horn i sidan till Andy Bachmann efter att han dissade Västra efter GUSK-derbyt.
Sen har jag ett litet horn i sidan till Andy Bachmann efter att han dissade Västra efter GUSK-derbyt.
Josse! Har man offrat två knän för klubben så har man.
Roland Grip!
Det vore maffigt med lite ränksmideri & omröstningar. Möjligen skall man gå ut hårt & direkt utse en handfull riktiga klassiker.
Roland Grip!
Det vore maffigt med lite ränksmideri & omröstningar. Möjligen skall man gå ut hårt & direkt utse en handfull riktiga klassiker.
HOS: Patrik Larsson
Viktig princip för Hall of Fame är ju icke längre aktiv.
Hall of fame-kandidater:
Uffe Wahlqvist
Bengan
Wikman
Svana
Kjelledine
Lasse P
hall of shame:
NWA
Bachmann
Hall of fame-kandidater:
Uffe Wahlqvist
Bengan
Wikman
Svana
Kjelledine
Lasse P
hall of shame:
NWA
Bachmann
NWA är ju i AIK numera så han är väl oxå diskad då?
Brukarn//Den missade jag. På vilket sätt dissade han VSS?
NWA platsar inte i Hall of shame. Det lär väl knappast varit hans beslut att återvända till bänken i AIK.
NWA platsar inte i Hall of shame. Det lär väl knappast varit hans beslut att återvända till bänken i AIK.
Jag har för mig att han skrev i GUSKs forum att GUSKs barnklack överröstade Västra Sidan, och typ att han tyckte det var kul att storebror Sirius fick kvala till trean. Ba' för att han inte platsade i blåsvart liksom!
HOF är storkultigt! Knepiga regler, hemliga handslag & massor av stofiler!
Jajamensan. HOFame är riktigt bra.
HOShame är ytterst roligt att diskutera här, men knappast något man ska "gå vidare med". VIlket jag däremot tycker att man kan göra med HOF. Göra en officiell grej av det, m a o.
HOShame är ytterst roligt att diskutera här, men knappast något man ska "gå vidare med". VIlket jag däremot tycker att man kan göra med HOF. Göra en officiell grej av det, m a o.