Bigbadda
· 2008-02-23 00:18
· 2314 visningar
Startelvan:
Garcia
Tengroth - Gurra - Nordh - Love
Ekström - Sunshine - Ante - Mani
Palmen - Gerndt
Bänken:
Ahlm, Luggen, Fernis, Fredrik, Petter, Kim, Elon, Antou
Kul att Gurra kan spela och att Sunshine får spela från start. Skulle vara kul att se hur linjen Gurra-Sunshine-Ante-Palmen/Gerndt funkar.
#1 ·
Joint
· 2008-02-23 01:38
Clage är "sjuk" och avstår. Hrrm...*förstående* ;-)
Amadou, som var aktuell för oss ett tag, är med i deras elva.
Startelvan, Gefle:
Peter Bergqvist
D.Bernhardsson - T.Hedlund - J.Ericsson - J.Hellström
Y.Bapupa - Y.Chibsah - M.Woxlin - A.Jawo
D.Westlin - J.Lantto.
Bänken:
Mattias Hugosson, André Grim, Andreas Dahlén, Tomasz Stolpa, Johan Oremo.
Hoppas att vi kan göra en bättre match än den mot Gnaget/Väsby. Blir intressant att se hur backlinjen fungerar, speciellt mellan Gurra och Nordh som antagligen kommer att vara ordinarie mittbacks-kollegor med varandra hela säsongen.
Jag tycker att Mille borde ge Automan förtroendet också, åtminstone ett inhopp. Tror han kan betydligt mer än vad han visade 2007.
Antou hoppade in i matchen mot AIK och gjorde väl en okej insats.
#3 ·
gaffa
· 2008-02-23 08:52
antou har varit skadad en hel del under försäsongen, så det är rimligt att han matchas lite mer sparsamt. däremot förväntar jag mig ett längre inhopp av elon, gärna en halvlek.
#4 ·
GA
· 2008-02-23 14:38
Från Gefle Dagblad on-line:
Efter en blek mållös första halvlek mot Sirius släppte Gefle IF in 0-1 på straff i 61:a minuten.
Då blev det uppryckning.
Nye Yussif Chibsah kvitterade på en kraftfull nick i krysset i 67:e minuten till 1-1, som blev slutresultatet. Utförligare version senare.
GEFLE IF-SIRIUS 1-1 (0-0)
Målen: 0-1 (61) Antou Jallow, straff, 1-1 (67) Yussif Chibsah, straff
#5 ·
gaffa
· 2008-02-23 15:04
finns ett minireferat på officiella.
Angående Antou: faktumet att det var han som fick lägga straffen tyder på att han ändå har ett visst förtroende från ledningen, eller?