Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Sirius Fotboll

Assyriska - IKS

näst sista t-matchen.

från officiella:

Barjaktarevic
Tengroth, Nordh, Segerström, Lidström
Ekström, Gallo, Eriksson, Tourang
Jallow, Gerndt

Ersättare: García (mv), Lundmark, St Cyr, Olsson, Österberg, Palmqvist
Hochen tycks inte ha Freddie Ljungbergs fysiska status direkt. Tre månader för att komma tillbaka från en förkylning. Vad är det för problem med honom?
ska bli kul att se hur riktiga mittfältet klarar sig!

Hochen tycks inte ha Freddie Ljungbergs fysiska status direkt. Tre månader för att komma tillbaka från en förkylning. Vad är det för problem med honom?

Adekvat fråga.
Håller han inte på att banta ner sig? Jag hörde något om att han var lite för otränad efter semestern. Det kanske inte är sjysst att säga officiellt.
Nu vill jag se att anfallarna levererar.
Schyst värdemätare. Schyst med liverapporteringar!
Liverapporteringar var?
Dito. Var var var????
www.assyria.se

Härligt ensidig rapportering. :)
Jon räddar med ansiktet...
JAAA!!! 1-0 till Sirius. :) Nickmål på inlägg.

"27 min Sirius spelar fin fotboll just nu och pressar mycket"
JAAA!! Och Sirius verkar pressa....
Haha... Assyriska fick straff men sköt över. Samma som mot Djurgården. Är Milan verkligen så skräckinjagande att alla missar straffar?
Verkar vara rätt hyfsad spel från vår sida. Ös på nu i andra också!
"min 52
Hörna Sirius, går över alla spelare. Farligt..."

är det menat som ironi?
Kvitterat :(. Verkar som om forsvaret ar virrigt. Assyriska kommer fram i manga anfall.
Ja! For visst var det Sirius som gjorde mal! 1-2 i sa fall.
Det händer mycket i matchen. Först 1-1, sen 2-1, sen 2-2.
Missade ett mal dar. 2-2 blev det ja. Hander mycket :)
FAN!! Sirius spel verkar ha ramlat ihop totalt. 3-2 till AFF.
Kom igen nu SIRIUS!!
Torsk. Fick intrycket av ett virrigt forsvarsspel. Eller sa var AFFs forwards for snabba helt enkelt.
Kul att de gjorde ett par mål i alla fall. Ingen bra försäsong men man ska väl inte deppa ihop redan innan serien börjat.
Positivt att vi är så starka på fasta situationer. Bägge målen på fasta idag liksom mot Heby. Samtidigt negativt att vi inte gör så många spelmål. Well, mål som mål.. =)
Synd att vi inte vann, men vi tar dem i serien istället.
Serien är viktigast. Tänk på att vi vann bara en försäsongsmatch förra året och kom ändå sjua i serien.
Visst, men det ar ALLTID roligare att vinna an att forlora. Dock ar jag lite orolig for forsvarsspelet, kanns inte sa stabilt.
försvaret såg helt okej ut i första halvlek. i andra blev det värre, men problemet satt inte bara där bak då. vi tappade uppspel i parti och minut och hade under en period fullt sjå att ens få bort bollen från eget straffområde.

den uppmärksamme undrar säkert vart love tog vägen. han blev sjuk, och då fick luggen kliva direkt från sjukstugan till 90 minuter. dagens hjälte, på sitt sätt.