garligur
· 2008-04-29 08:41
· 3109 visningar
Den nya hemsidan har nu landat!!
Färgerna är vackra.... i övrigt.... äh va fan.. jag är ju en gnällgubbe.... jag tycker den är hemsk!!!!
#1 ·
Joint
· 2008-04-29 09:45
Toppen!!! Det var på tiden.
Den är 100 gånger bättre än den gamla... som hade en förstasida som bestod av 50 st A4-papper. Antagligen har den väldigt mycket bättre adminmöjligheter också för Björklingebon.
Mycket skönt med en ny sida...
(Kanske jag som är dålig på att hitta) Men en gästbok borde läggas in, den brukar vara poppis bland många, inkl. spambottar (som vi nu ska få slippa).
#2 ·
ex17
· 2008-04-29 12:57
Jag är dock som utvecklare allergisk mot flash. Visst är det snyggt och "flashigt" men det kräver plugin...
Aha... ska det alltså hända mer saker på sidan?? Här på jobbet sitter jag på en webläsare från Hedenhös tid.
#4 ·
Joint
· 2008-04-29 13:12
Jo, flash är jag också smått allergisk mot flash och känns väldigt onödigt på en topp som inte är rörlig för fem öre. En .jpg hade funkat exakt lika bra.
Kul att alla har åsikter. Jag ska träffa Kaveh på måndag. Jag har själv lite synpunkter (som jag borde ha kommit med mycket tidigare) och vi får se vad vi kan göra.
Någon gästbok finns inte. Det måste isf administreras på ett bättre sätt än tidigare. För min del tycker jag att Västra Sidans site täcker mitt "tyckarbehov".
Är det något fel med flash? ;-)
Se där... nu fick jag också se "ingressen"!!!
Flash är jättefel, som ex17 sa, det krävs plugins!!! Saknar nog också gästbok när jag tänker efter.
#7 ·
Joint
· 2008-04-29 18:31
Tänkte främst på allmäna besökare, alla skriver ju inte här som brukar skriva där. Bara att lägga in någon ordverifiering eller något.
Antar att det ska tillkomma reklam också? Som sagt, den nya siten är mycket bättre...skönt!
Ja, jag måste säga att som Besserwisser så kan man ju inte låta bli att tycka till om hemsidan.