grönsvart
· 2008-07-01 06:48
· 5123 visningar
Hej igen,
Förra säsongen uteblev våran fotbollsmatch pga av div omständigheter, vi vill försöka styra upp det den här säsongen i stället, samma villkor som förra gången, skillnaden är väl att vi har lite bättre framförhållning den här gången, det blir match, sen en matbit efteråt, Tobbe eller någon som vill hjälpa till du/ni kan väl kontakta mig på adressen conny.eriksson@esksupport.se
Lycka till i fortsättningen i SE
Ordf/Gröna Stå
Jag tycker vi åker dit med b-laget, eller åtminstone vilar ett gäng startspelare.
Eller så går vi ut i förväg med att vi inte satsar på matchen och skickar våra barn istället.
Pax för att vara Legue och såga VSS inställning i en krönika efteråt!
#4 ·
Joint
· 2008-07-01 10:52
En kompis till mig blev magsjuk efter en måltid på Masoud, men ni kanske har bytt till O'learys numera?
Nåväl, jag tycker vi skickar spelarfruarna. Må bäste DAM vinna.
Mvh. /DamSala
#5 ·
Hoff
· 2008-07-01 11:07
Hellre O´learys för mig med. Jag vill gärna vara med och spela iallafall.
#7 ·
Joint
· 2008-07-01 11:49
Jag vet inte vad jag ska tycka om detta, men det är klart att det vore kul att kicka boll!
Förste Huligan Carling anmäler sig för spel!
Lite beroende på näer och så såklart. men men. Alltid kul att kicka läder!
#9 ·
Joint
· 2008-07-01 22:16
Ja, Gröna Få har väl revansch att utkräva? För ni bangade ju och lämnade WO i sista stund senast, typ? Precis när vi hade, efter mycket om och men, fixat ihop fullt lag. :)
Jointen ställer nog upp trots blandade tankar kring en supportermatch mellan två "rivaliserande" supportergruppar. Icke våldsfrämjande åtminstone, det kan ju vara positivt.
#10 ·
Joint
· 2008-07-01 22:24
Balders Hage och Getingarna gjorde desamma.
Men här är ett exempel på hur det hela kan sluta, om det spårar ur d.v.s: http://www.svenskafans.com/fantv/clip.asp?id=6138 :D
#12 ·
Tobbe
· 2008-07-02 21:24
Jag är inte på den här gången men summerar, fyll gärna på:
Jonas
Hoff
Bigbadda
Carling
Joint
#13 ·
Kalle
· 2008-07-06 15:26
Jag är på men är inte tillbaka i stan förräns 3 augusti.
Jonas
Hoff
Bigbadda
Carling
Joint
Kalle
Ja är jag ledig på speldagen är jag självklart på.
Jonas
Hoff
Bigbadda
Carling
Joint
Kalle
CarlApan
Five-a-side? Sjumanna? Nio? Elva? Femton (rugby)?
#16 ·
Joint
· 2008-07-14 14:16
Bjud upp till kamp då, GS. Eller ska ni lämna WO i år igen? :)
Ursäkta att jag inte varit uppmärksam, vill gärna ha en kontaktperson som jag kan diskutera detaljerna med :) Joint är du villig att ta på dig uppgiften? Ellerfinns det någon annan. kontakta mig på conny.eriksson@esksupport.se,,,,vi planerar 7 manna annars får vi väl inte ihop folk med tanke på alla som tänker sig att inmundiga en del vingelvätska i paus, kan behövas ersättare då.
Mvh Gröna Stå
Tack Joint för ett snabbt svar.
Yippie! Ölmuppar... Varför måste allt tas som en ursäkt för att supa?
#21 ·
Lars
· 2008-07-16 05:58
Därför att vi dricker Kir vart vi än går....?
#22 ·
RRR
· 2008-07-16 06:51
Ahhh sommar och fickljummen kir......
#23 ·
Joint
· 2008-07-16 17:26
Vi har kommit fram till ett datum och spelplats etc.
[size=20][color=green]Gröna[/color] [color=black]Stå[/color] - [color=blue]Västra[/color] [color=black]Sidan[/color][/size]
Datum: 23/8, en lördag. Dagen efter har vi hemmamatch mot AFF.
Tidpunkt: avspark 15.00. Går en buss från Uppsala 12:37 vilket skulle passa bra, om vi inte har tillgång till bilar.
Plats: Korsängen som har tillgång till omklädningsrum med dusch.
Efter match: GS förhandlar med O’Learys om rabatterade priser, så om det finns intresse kan vi gå dit efter match.
Bigbadda jag är nykterist så det där får stå för dig själv :)
Hmm. Det var ju jag som klagade. Jag är också nykterist, så.
Klart allt ska vara en ursäkt för att supa, vi är väll för fan en fotbollsklack! Tyvär fungerar inte den 23/8 för mej. Ärligt talat kunde ni inte valt ett mer opassande datum. Men lycka till ni som kan åka.
Behöver man en ursäkt för att supa???? Tycker det fungerar bra ändå!
#28 ·
Hoff
· 2008-07-20 20:57
jag kan inte heller då...
#29 ·
Joint
· 2008-07-20 21:51
Kanske läge att byta datum isåfall, Gröna Stå har ändå inte bokat något.
Nej inte Gröna Stå men individerna i sig kanske har en massa att göra då :) Ska kolla saken.
Jag har omtenta den 23/8, så jag kan inte heller...
#32 ·
Joint
· 2008-07-22 23:26
Då byter vi datum helt enkelt..
23 och 25 funkar inte för mej.
Då kanske herrarna kan komma med ett datum då ni inte har nåt att göra då, kanske funkar bättre då :)
#35 ·
Tobbe
· 2008-07-27 20:56
Trymmis borde sluta skicka ut en massa spam. Det här gamla "skicka det här mailet så får du 245 euro av Bill Gates"-tricket kanske lurade folk 1995, men inte längre.
Så, återgå nu till det ni diskuterade.