Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Sirius Fotboll

Åtvid - resa

Startar en ny resetråd här. Läget som råder är att Brukarn, Tifo, Joint, Bigbadda och Foley har anmält intresse och Tifo kan kanske köra.
Japp, vill gärna åka, men om vi bara har en bil kan jag stå på "reservlistan", vet nämligen inte om jag befinner mig i staden just då. Men det hoppas jag! Det är jobbigt med Sirius-abstinens.
Tifo: Hur ser reseprognosen ut?
Den ser hyfsat god ut. Jag måste byta bort ett arbetspass bara. Det borde inte vara några problem men jag vågar inte lova innan jag fått det klart.

Jag har 3 lediga platser i bilen om jag kör. Sedan var du först Bruk så det återstår 2 platser för Bigbadda, Joint och Foley att slåss om isf.
Jag måste tyvär banga. Hoppas att platserna tas upp iaf!
Hur mycket uppskattas kostnaden för resan till?
Typ 700 spänn delat på antalet deltagare.
Jag kör på måndag. Jag, Erlingmark och Brukarn ser jag som bekräftade resenärer. 2 platser kvar som sagt! Först till kvarn. Avfärd kring kl 15 skulle jag tro.
Åh fan, jag kanske kan hinna till 15... skall se om jag är frisk, hör av mig
Är det kvarka som huserar i Alsikes finkvarter?? :-)
Möjligen, eller så en släng av MSRA.

Jag kan inte åka med imorgon då jag fortfarande har feber, körde toppnotering igår med 40,5. Det är mer än de hade i Falun!
Hur blir det? Får vi några fler resenärer?
Säg som det är... du klämde tummen när du skulle öppna frukost champagen!!!
Jag befinner mig i stan förtillfället och följer gärna med, om det finns en plats kvar. Var ifrån avgår bilen? Krossa Åtvid! :)
Det finns plats för dig Joint! Jag tänkte att vi åker kl 15 så har vi lite marginal som förhoppningsvis kan utnyttjas till att käka lite i Åtvid innan matchen. Jag har inte bestämt nåt med Bruk, men jag är flexibel. Stationen?

Nu är vi alltså 4 i bilen vilket gör att det i teorin finns plats för en deltagare till. Jag kollar denna sida under dagen.
vi är fyra stycken som kommer åka ner i en bil.
Härligt! Se till att nyp sista platsen, någon, så vi kan ju ta och klacka. Kanske kan försöka ta mig förbi Studan och hämta en handfull flaggor, som kan få plats i bagageluckan.
Stationen kl 15 blir fint som snus.
Kanon, då säger vi 15 vid stationen på östra sidan eftersom det är stängt för biltrafik på andra sidan.
varför höjer spelbolagen oddsen på sirius just nu så kraftigt skada???