Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Sirius Fotboll

Sirius på TV

Startar en tråd där vi i fortsättningen kan ha koll på när Sirius visas på burken.

Som bekant har vi två TV-matcher kvar:
Omgång 20. Torsdag 21/8 kl. 19.00 Landskrona BoIS - IK Sirius (TV 4 Sport)
Omgång 22. Torsdag 4/9 kl. 19.00 BK Häcken - IK Sirius (TV 4 Sport)

Det var snack i någon annan tråd om att försöka styra upp en resa till någon av dessa. Borde inte detta genomföras? Det är ju guld om Västra kan synas och höras på tv - på bortaplan! Torsdagsmatcher, långt att åka och man blir slö när de sänds på tv, jag vet, men det vore kul och bra hur som helst.
Farbror// Nu har vi lite tid på oss. O'Learys 21/8! Kolla med göbbarna om vi kan få ihop ett liknande arr som förra året.

Förlåt Joint, jag menade inte att försöka knäcka ditt upprop på bortaresa, men Landskrona känns kanske lite långt.
Det vore kul med en bortaklack i TV men Landskrona borta en torsdag känns orimligt. Det är 62 mil mellan orterna.

Visst! Jag skall kolla!
Det finns ju exilsupportrar också. Förra året var vi faktiskt 10 pers i Landskrona på en torsdag.
Götet?
Jag är med på olearys 21/8 om man nu måste föranmäla sig!
även 4 sep för den delen
Det skiter sig för underknappad med båda dessa eventuella resor. Dock kommer jag kunna vara på O'Learys förhoppningsvis. Men jag gillar initiativet!
Jag åker til Landskrona, vet ju att det finns fler Malmösiriusiter, så några fler borde vi kunna bli, men det kan vi kolla i en annan tråd
Blir det nåt gemensamt pepp på Landskronamatchen? Annars kan vi sitta hemma hos mig...
Tyckte det var jävligt kul på O'Learys förra året. Är definitivt på igen.

Hade velat men både Landskrona och GBG mitt i veckan är klippt för mig.
Jag kommer självklart till O'L.
Ja'me!
BK Röva - Blåsvart, 4/9 @ O’Learys!