Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Västra Sidan-relaterat

Innan och efter match

Vi borde ha en stampub att hänga på innan (och efter) match.
Flustret skall ju inte ha pre-game nåt mer och det kanske inte är nån större förlust ifall vi hittar ett nytt ställe med lite charm och schyssta supporterpriser i baren. Brukarn sade nåt om att Bullet (Bullit?) var sugna. Hur var det med det?
Ja just det, Bullit har visat intresse. Baronen jobbar på saken, men det kommer info innan nästa hemmamatch.
Äh, alla kommer väl ändå alltid hamna på Palermo till slut.
Inte mig emot. Jag är nästan alltid där efter match, men det är inte direkt fullproppat med västringar vilket jag tycker skulle vara bra.
Om några år ja. Men tills dess så kan vi ju sitta nån annanstans innan match.
Hoppas på Bullit bäst för oss knivsta bor
Synd bara att dom tar sånna sjuka överpriser för små fesljumna öl.
Det ska vi jobba på.
På onsdagar får man ju en burgare och en stor stark för 90 spänn. Det tycker jag är juste som fan! Bra burgare dessutom! Det är kanske en deal man kan få även före och efter match.
Bullit dealen är på G, mer info inom kort.
Var är Bullit? Vi som aldrig går på krogen har ingen aning?
Haket ovanför Spegeln med entré precis brevid.
Papillon alltså?
Ha ha just det din gamla gubbjävel. På Papillon drack man sin första stora stark på lokal, året borde ha varit 1992.
När stängde Papillon? Jag var där för några år sedan på nåt reggae däruppe men kommer inte ihåg vad stället hette då, trodde jag var på gamla Papillon.
Innan det blev Bullit, något eller ett par år sedan, hette det Uppenbar. Jag tror det var minst ett annat namn mellan Papillon och Uppenbar dock.

Jag tror det var minst ett annat namn mellan Papillon och Uppenbar dock.

S.O.S - Sunkhaket Ovanför Spegeln?
Cheers hette de ett tag. Nåt försök till sportbar utan vettiga kanaler om jag minns det rätt. Hade man flyt så kunde man avnjuta en stor stark framför Eurogoals.
På papillion åt jag min första pizza med pommes på. Det var tider det...

Och sista?
Nej nej, det är grymt gott.
Faktiskt! Pizza med pommes är grymt. Det var lite av en klassiker på gamla Vavan!
Aargh, Vavan. Har nån egentligen ätit där UTAN att behöva uppsöka kommunens miljö- och hälsokontor efteråt? Eller var det veneriska kliniken på Ackis?
Huh! Jag såg ngt liknande i Glenn Town innan Häckenmatchen ifjol. Dom toppade till och med med ngn d-a vitlökssås på tub.
Jag var inne på ett gatukök i Edinburgh nu på sommaren. Där hade dom bl.a. friterade cheeseburgare. Jag provade inte. Jag beställde, dum som jag var, kebab och trodde jag skulle få något liknande det man får här. Men nej. Jag fick bara kött med äckelsås. Ville man ha pommes och/eller sallad fick man köpa till det.
Jag tycker Bullit funkade bra. Schysst deal för köttätare med hamburgare och bärs för 89 spänn också. Hade ju såklart varit lite roligare om det varit fler västringar där.
Lite tunnt med folk var det, t o m en annan hade lyckats ta ledigt från familjen. Bra ställe.
Apropå Bullitt, gäller samma deal för cola också? Är ju nykterist så rabatt på öl är ganska meningslöst för mej.