Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Sirius Bandy

Resa till Gurkburken (V-ås), söndag 14/12!

Ett grymt hett arosderby väntar. En fredagsmatch i gurburken. Givet för alla blåsvarta-fans. Borde eventuellt finnas intresse för storbuss denna resa.

Anmäler mig såklart:
1. Joint
1. Joint
2. RRR
1. Joint
2. RRR
3. Bigbadda (prel)
Jomenvisst,

1. Joint
2. RRR
3. Bigbadda (prel)
4. haze
1. Joint
2. RRR
3. Bigbadda (prel)
4. haze
5. johann
1. Joint
2. RRR
3. Bigbadda (prel)
4. haze
5. johann
6. Hawkeye
1. Joint
2. RRR
3. Bigbadda (prel)
4. haze
5. johann
6. Hawkeye
7. ThomasD
1. Joint
2. RRR
3. Bigbadda (prel)
4. haze
5. johann
6. Hawkeye
7. ThomasD
8. John (om jag är i stan vilket jag borde vara)
1. Joint
2. RRR
3. Bigbadda (prel)
4. haze
5. johann
6. Hawkeye
7. ThomasD
9. Brukarn
Apropå trådens namn:
Den 14:e december är väl inte en fredag?

Apropå trådens namn:
Den 14:e december är väl inte en fredag?

Nej, snarare en söndag...
1. Joint
2. RRR
3. Bigbadda (prel)
4. haze
5. johann
6. Hawkeye
7. ThomasD
9. Brukarn
10. Kniv-jonas
Ta tåget kanske?
https://www.sj.se/sj/jsp/polopoly.jsp?d=12606&l=sv
Tåget? Njaa, det blir ju typ dyrare. Typ 140:- t.o.r, osså ska man ta sig från centralstationen till gurkburken. Det är ju en sån kort bilsträcka att åka. Sen tvivlar jag på att alla vi är medlemmar i IK Sirius. För inte kan väl detta gälla supporterföreningar?

I januari är det däremot supererbjudande för de mellan 16-25 och 65+:are. Tänkte nog nyttja det och åka till antingen Trollhättan, viken eller Örebro. Eller flera av de. Grymt bra erbjudande: https://www.sj.se/sj/jsp/polopoly.jsp?d=12070&a=91098&l=sv&l=sv
kom igen nu! eller......
Är intresserad, men tänker vänta med att skriva upp mig (har hemtenta som ska lämnas in 15/12, Vill inte skriva upp mig förrän jag vet att den inte skiter sig
Eländigt men jag måste tyvärr stryka mig från gurkburksresan

1. Joint
2. RRR
3. Bigbadda (prel)
4. johann
5. Hawkeye
6. ThomasD
7. John (om jag är i stan vilket jag borde vara)
8. Brukarn
9. Kniv-jonas
Oväntat lågt intresse. Har vi tillgång till 2 bilar?
Jag är inte ointresserad, men det är en förhandling som jag inte kommer att ge mig in förrän fredag i alla fall. Bil finnes dock.
Om nån är bra på att fixa bilar så har jag en som inte startar
Eländet spelas ju inte förrän 17. Vad fan är det för fel på 13.15???

Är tveksam till att försaka Buccs - Falcons för att se en tokförlust... Men får Viasat hjärnblödning och visar något annat kan jag ev tänka mig en ändring av planerna och åkta och lida lite en söndagskväll....
Kniv-Jonas, gör något.Få gubbfan(zet) att bli optimistix!
om man ska vara realistix?: blir det nån arrangerad resa? annars blir det länsbussen för min del.
Jag tycker att turgubben Garry borde trotsa den ovala bollen till en vackrare rund boll av numera rosa färg. Garligur har väl inte beskådat någon förlust live i år, men är ändock gubbig rakt igenom med några få undantag. Det är rätt rutinerat.

Nåja, jag vill åka.
Jag åker nog som det ser ut, ca kvart i fyra. Det finns två platser. Om man vill må bra i bilen är korta ben en fördel.
Gaaaah vill så j-a gärna följa med men jag har en skitstor tenta på tisdag och jag har pluggat alldeles för lite och hinner absolut inte egentligen. Men ändå...usch va jobbigt det här är.
Kan jag hugga en plats Erlingmark? Jag har korta ben.
Eller har de som skrev upp sig först första tjing kanske...?
Åker också gärna bil men e sist på listan kör någon mer??
GRATIS!
Våra sponsorer bjuder alla till en folkfest på matchen VSK - Sirius nu på söndag kl.17:00
Välkomna!

Jippie!

John: Är du i stan? Åker du bil? Jag åker gärna bil hur som helst, har dock hyfsat långa ben men det är nog lugnt.
Ja hoppas nån kör blir ju ca 350 spänn bara i att resa om man måste åka kommunalt från knivsta
Nopp, blir ingen resa för mig. Är fast i Norrland igen.
Ja hur ser det ut med bilplatser vs. resenärer egentligen? Skulle ju va kul att klämma in sig någonstans.
Synd.

Kan inte någon kirra en bil? Att åka kommunalt blir som sagt både dyrt och obekvämt.
Jag är förkyld och eländig och tveksam till att åka.
Om inte något annat färdmedel råkar dyka upp så tar jag bussen iaf.
Det är fri entré. Jag ska verkligen försöka kurera mig med Alvedon, vitlök och Fernet Branca, så att jag kan åka imorgon.
Som sagt, gratis entré och arosderby...

Hawkeye: Vad går bussen på? UL var dyra vad jag såg.
Knivsta bil kommer

Thomas
Thomas D
Joint
Kniv-jonas

Fanns väll 2 platser hos erlingmark anmäl er nu när det finns 2 platser.

Hawkeye: Vad går bussen på? UL var dyra vad jag såg.

Nu verkar du ju hittat en bil att åka med, men om någon annan vill veta så kostar det 120 spänn med ul-buss till v-ås.

Jag har dock ett ul-ungdomskort så för mig blir det mycket billigare :).
OK. Jag åker bil. I morgon ska det skrikas.

Krossa Gurka. Kämpa Sirius!
Hur ser det ut nu i Erlingmarks bil?
Borde finnas 2 platser i den. Hur/vem som tjingar i den låter jag vara osagt dock.
Ja finns det plats så är jag på.
Då tar vi CarlApan. Hur ser det ut Bruk? Ska färdtjänst komma och hämta upp en sjuk gammal man någonstans? Annars tar jag gärna parkeringen norr om Hum-C (eller Ekonomicum, som ungdomarna plägar säga) vid 20 i 4. Kommer du dit CA?
Man skulle ju kunna låta bägge bilarna stanna till där även om KnivJonas plan var att plocka på station. Fast där är det så rörigt nu har jag kommit att tänka på. För Joint blir det dessutom närmare.
Elingmark --> Uppfattat. Jag står vid parkeringen klockan tjugo i fyra.
15:20 vid hum c blir bra va i tid
15.40?
15 20 tar ju ett tag att åka vill vara i tid ska ju bli minus grader o halka