Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Sirius Bandy

Cupen 2009

Katrineholm möter vi i kvalet. Eller KVBS eller vad fan de nu heter nuförtiden.
Tror inte de vet själva vad de heter
I morgon vinner Sirius med 8-4. Jeppe står.
Hur följer man matchen på bästa sätt? Jag kan inte se den på plats och UNT verkar sova...
KVBS brukar ha liverapporter från matcherna:

http://www.kvbs.se/live/liveread.asp

Men va f*n kan ju inte ligga under.
såja lite bättre
Vem står i mål? Jeppe? Spelar Eskhult?

Kom igen nu, jävligt viktig match att vinna.
Bra Sudden! 2-3 till vårt Sirius!
2-4 i halvtid då. Kul för Tennis-Kyller att få hänga en strut.
Jahopp lika igen. Sätt lite fart nu.
Satan vad jämnt...jobbigt...
Oj är matchen idag?
Ledning igen, nice!
Var ser ni resultat?
OK KVBS eller vad de heter hemsida...
Matchen slut snart???
Håll i nu
Inte så imponerande så här på distans men en vinst är alltid en vinst.
Det är slut eller? Jag lyckas inte få kvbs sida att uppdatera sig...
Ja, Sirius vann med 5-4. Oroväckande jämnt. Skönt att både Maya och Eskhult var med (och avgjorde!).

Fett viktigt att vi vann detta, nu får vi en perfekt genomkörare innan serien nästa år. Viktigt.
Japp, vinst 5-4.
Nu vänder det! Misstänker att Sirius trots allt inte gick på full maskin och att man inte ville riskera nåt
Fan vad härligt med vinst.
F-n, vad förbundet jobbar hårt på att dissa bandy-VM. Inte för att jag direkt vurmar för turneringen i sig men det kan ju knappast gynna bandysporten.
Ja, man undrar om nån på förbundet tänker nånting!!! Härligt att lägga en VM-match på risiga Bergshamra!! T.o.m vi som håller på med am. fotboll tycker planen, belysning, omklädningsrum och läktare suger. Då pratar vi seriematch med knappa 75 åskådare, dessutom ljusare kvällar, man kan använda grässluttningen som läktare m.m........
Bandy-VM är och har alltid varit fjanterier.
*pust*
Fantastiskt kul att höra om denna vinst, hade inte tillgång till dator och på Text-TV fanns inte ett ord...Ser fram emot nästa hemmamatch nu ännu mer! Har anmält mig som volontär att hjälpa till runt matchen med vad som nu kan behövas, ska bli grymt skoj. Sirius bandy har verkligen gjort vintern i år roligare måste jag säga...