Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Sirius Bandy

Supporterbuss till Sandviken

Hejsan
Sirius meddelar att det går supporterbuss från Studenternas på fredag. Bussen går 17:00 och priset är 250:- inkl entré.
Hoppas att vi kan fylla en buss och heja fram blå-svart.
Anmälan görs per telefon 018-102500 och betalar gör man vid bussen.

Vi hörs där.
Björklingebon, Lars Dahlström
Då kan man ju knappast låta bli...
Nä det lät helt ok faktiskt.
Perfekt! hoppas man blir fri från arbetet.
Oj! Tempting... Här ska inledas förhandlingar...
Jag är helt klart sugen, återkommer i frågan i morgon. Antagligen på.
Va fan, då får man flytta resan till Dalarna till lördagen i stället. Jag är på om regeringen tillåter
RRR: Blev det ingen RL-buss i dag? Vore skoj med en bra uppslutning på denna resa, kan bli riktigt nice.
Nej jag åkte på en rejäl förkylning, blir inge Sandviken för mig
Nu har jag bokat in mig i bussen iaf.
Trevligt med en rejäl uppslutning i år! Det har varit lite ensamt att vara Siriussupporter i Sandviken de senaste åren... Planeras det möjligen något inmundigande av pilsner i Sandviken innan?

Trevligt med en rejäl uppslutning i år! Det har varit lite ensamt att vara Siriussupporter i Sandviken de senaste åren... Planeras det möjligen något inmundigande av pilsner i Sandviken innan?

Knappast då bussen avgår 17 och då blir ju liksom tiden lite knapp.
Med nya motorvägen tar det knappt en timme till Sandviken men det finns ju bara lill-puben att gå på i Sandviken och den lär ju vara "full"
Som idog läsare av Västras forum så har jag givetvis full koll på vad herr Mikko tycker om bruksorter. Det är bara att trotsa förkylningen så ska vi nog kunna uppdatera dig på pubutbudet i Sandviken. Att du sedan har rätt i sak vad gäller bruksorter är en annan femma...
Det kanske var bruk-sorter??? Mikko brukar ju ha bra koll på gnejs, morän och annat.
Isch kommer veta hur det blir med jobbet först imorgon. Hur ser det ut? Är bussen full? Kommer den bli full?
Jag anmälde mig just och jag fick för mig att det lät på receptionisten som att bussen var långt ifrån full och att hon var tacksam över att det iaf ramlade in ngn enstaka anmälan ytterligare...
Ja det var ju tråkiga nyheter (om än goda för mig personligen). En buss borde vi väll kunna fylla det är ju trots allt fredag och saik.
Jag anmälde mig just, och det är för närvarande 17 anmälda. Men de på Högbergs var ändå säkra på att bussresan skulle bli av.
Biljettpriset kostar i andra fall 100 kr vuxen, men är gratis för ungdomar upp till 16 år. Jag antar att Sirius betalar 50 kr per biljett.
Kul att det blir lite supportrar iaf. Jag sa till Janne Sjonis att det vore bra att annonsera i UNT om att det går buss. Tyvärr är det lite kort om tid. Tror inte att det kommer någon annons nu, men förhoppningsvis i fortsättningen och om det går bussar.

Dags för elfte raka!
Har ni sett på svenskafans? Ola har uttalat sig om matchen.
Är också anmäld nu.
Om nån jobbar mina sista timmar på fre åt mig + lånar ut 250 spänn så är jag lätt på...
Närå, men ha det så kul och kom hem med två poäng.
Annars jävlar.
Ja om de inte löser sej på annat sätt så får jag väll bara dyka upp oanmäld och hoppas det finns plats kvar. Det värsta som kan hända är ju att man får lunka hem igen.
Jag kunde inte hålla mig, utan åker upp för att se oss få pisk!!
Det är på tiden för garligur att se en torsk så att han kan hålla uppe den gubbiga fanan. Vi som var upp i Edsbyn fick i alla fall se klasskillnad.

Det är på tiden för garligur att se en torsk så att han kan hålla uppe den gubbiga fanan. Vi som var upp i Edsbyn fick i alla fall se klasskillnad.

Japp, typiskt tråkiga Edsbyn ;)
En bättre start i Edsbyn hade varit önskad. Edsbyn tryckte på bra och Sirius var inte med alls. Men domarna tillät liggande spel. Alla stod stilla och väntade på avblåsningen, men den kom inte utan Edsbyn kunde göra mål som felaktigt godkändes. Sämre insats har jag nog inte sett. Men sen har sirius spelat bättre och bättre. Händer inte en gång till.
Kul att Garligur åker upp för att se Sirius torska. Har han månne spelat en peng på SAIK? :-)
Det kör sig för min del. Om de hade krigat lite mindre på sina håll hade det varit möjligt med kortare arbetsdagar och mer bandy.
Dissteffe, jag är beredd att betala din biljett.
En bortamatch vore ju kul att se iaf en gång... om jag kommer över matchnerverna (yeah, right...) och jobbar kortare tid på dagen.
Imorgon går dock inte, får heja på framför datorn.
Det blir nog knepigare att jobba åt Steffe. Jag har jobbigt nog med mig själv, typ!

Dissteffe, jag är beredd att betala din biljett.

Oj, tack som 17! Men jag måste tyvärr sitta kvar på jobbet till 17 i dag och sen tåg till Uppsala.
Är det här förbundets nya kampanj för att öka publiksiffrorna? Spelarna får sponsra publiken. ;)
Måste bara få svara Wesslan att av alla Sveriges bruksorter tillhör Sandviken definitivt de bättre men det är dock en bruksort med de sedvanliga trista pizzeriorna förutom just lill-puben (om den nu finns kvar???) som är en LITEN pärla
38 pers var det anmälda nu när jag ringde sist och anmälde mej + en polare.
Det var ju helt OK.
Helt Ok, ja. Vem ska vara fullast och råast på bussen?
Med tanke på att glöggen redan börjat inmundigas så ska det nog kunna sjungas bra idag iaf.
Det är ju ca 38 fler än senast. Coolt! Och, ja, Lill-puben har återuppstått. Nu med, faktiskt, riktigt bra thaimat på menyn också.