Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Västra Sidan-relaterat

Supporterförbundet

Något för Västra Sidan att vara en del av. Kanske mest för att bevaka egna intressen (sm-final arena o.l.).
http://www.bandysverige.se/news_show_nu_har_bandyn_ett_supporterforbund.html?id=5172123
Har vi blivit tillfrågade?

Ja, hur är det??
Ja, men jag har "delegerat" det till våra bandyintresserade. Om jag minns rätt. Sådärja, då har man skyllt ifrån sig.

Jag är inte rätt man för jobbet, men om någon vill, så får den personen gärna representera VSS i denna sammanslutning. Maila till mig tobiasvidlund(a)gmail.com så ordnar jag fram en kontakt med Herr Grandin som bossar för dem.
Det har jag missat dessvärre, men jag har också varit ganska förvirrad på senaste tiden.
Som en av de två "bandyintresserade" i styrelsen så har jag definitivt inget starkt minne av att sett ngt om detta. Dock ett väldigt svagt. Jag kan ha varit fräck och delegerat till Bruk eller så var det ett otydligt mail där det var svårt att lista ut vad förbundet var till för och därför kan vi eventuellt ha bestämt oss för att inte gå vidare. Luddigt minst sagt och jag känner mig väl inte så stolt över hur jag eventuellt hanterat detta.