Ja, hur är det med det?
Örebroresa
vore kul såklart. antar att sirius inte chartrar några egna bussar denna gång, så en västrabuss vore väl på sin plats?
1. johann
1. johann
Jag vill åka buss.
1. johann
2. Joint
1. johann
2. Joint
Åtminstone sugen.
1. johann
2. Joint
3. ThomasD (trolig)
1. johann
2. Joint
3. ThomasD (trolig)
4. Garligur (riskerar ju att missa Brobergsmatchen och jag är otroligt bandysugen)
2. Joint
3. ThomasD (trolig)
4. Garligur (riskerar ju att missa Brobergsmatchen och jag är otroligt bandysugen)
1. johann
2. Joint
3. ThomasD (trolig)
5. Haze
2. Joint
3. ThomasD (trolig)
5. Haze
Jag startade ju inte tråden utan anledning:
1. johann
2. Joint
3. ThomasD (trolig)
5. Haze
6. Brukarn
1. johann
2. Joint
3. ThomasD (trolig)
5. Haze
6. Brukarn
1. johann
2. Joint
3. ThomasD (trolig)
5. Haze
6. Brukarn
7. Hawkeye
2. Joint
3. ThomasD (trolig)
5. Haze
6. Brukarn
7. Hawkeye
Jag kommer nog ta mig dit på ett eller annat sätt, men jag vet inte riktigt hur än. Det beror på hur länge jag jobbar. Eventuellt åker jag direkt från jobbet i Sthlm.
Detta blir då sannerligen ingen parkpromenad. Det är nu man ska visa att man fortfarande håller nivån i matcher som SKA vinnas. Men till Örebro lär jag inte komma, det ligger för nära Motala.
Hur tänkte ni andra lösa transportfrågan? Jag kan nog köra en bil från Uppsala och tillbaka men kan inte garantera avgång innan 17 tyvärr. Åker man 17 riskerar man nog att missa avslag, men det borde kunna gå.
Gissar att det inte finns ngn rimlig lösning förutom 1 eller flera bilar med tanke på det klena intresset.
Jag hoppas på att det dyker upp bilar och villiga chaufförer.
Det blir svårt att klämma in för mig. Satsar på fredag och flustret istället
Ingen som vill åka nu? Då tar jag nog tåget.
Jag är inte oäven på en plats i Tifos bil, men blir den full utan min närvaro så kan jag passa eftersom sambons syrra fyller år.
Tämligen klent intresse...
Ja, fan vad stendött. Har ni gett upp eller tagit ut segern på förhand? Skärpning! Jag åker iallafall.
Jag kan inte måste stå över denna. Intresset e som vanligt inom västra inte många som bryr sig om bandyn vi e bara 9-10 st som åker regelbunded så har det alltid varit o kommer tyvär antagligen förbli så.
skittrist ja, grabbarna hade verkligen behövt stöd imorrn. men utan körkort och fattig som ett jon blir det svårt för mig i... fan
Jag tänkte ju som sagt åka vilket innebär att det finns 4 platser i en bil tor från Uppsala med liten brasklapp om att man kan missa första minuterna av matchen. Thomas har en plats om han vill. Brukis, åker du tåg ändå för att vara säker på att komma fram i tid? Det är inte helt otänkbart att jag kan komma loss lite tidigare från jobbet och därmed kanske kunna åka från U-a runt 1630 istället.
Jag vill dock veta om någon vill åka med från U-a eftersom det blir en omväg för mig. Annars åker jag direkt från Sthlm.
Jag vill dock veta om någon vill åka med från U-a eftersom det blir en omväg för mig. Annars åker jag direkt från Sthlm.
O nej, jag köpte just tågbiljetter, för jag trodde inte det skulle bli något. Men jag är nog intresserad av att åka bil hem åndå, det går snabbare.
Vi var 7 som anmälde intresse exkl. Tifo. Bruk var en av dom, han åker tåg. (Bil hem om den inte blir full). Johann har dåligt med cash men ska såklart åka om han vill, jag kan pynta för 2. Joint, Garligut, Hawkeye och Haze var de övriga, ingen som fortfarande vill och kan tänka sig att missa matchstart med en hårsmån?
Det har kört ihop sig för mig tyvärr. Massa jobb som hänger över så jag får skippa Örebroresan. Hoppas det kommer iväg ett gäng ändå, blåsvart är värda allt stöd.
Jag är på att åka med i bilen, och jag har snackat med Johann precis, och han är också på nu. Jag kan också hjälpa honom med lite cash om det behövs.
Whoops... somnade in lite här. Inser att det blir lite tight att komma från jobbet.
Då är vi 4 utan Joint (5 på hemvägen med Bruk). Då känns det ju som att vi åker eller? Joint får ju plats om han vill, men då får Bruk ta tåget hem vilket han verkar beredd på. Svettis-/flustretparkeringen vid Svandammen som upphämtningsplats eller ekonomikumparkeringen kanske? Tifo decides.
Ekonomikum funkar fint! Jag åker direkt från jobbet dit sen åker vi så fort alla är på plats. Jag kommer mellan 1630 och 17. Ju fortare vi kan komma iväg desto bättre!
Lurigt med flytande tid, jag får välan sikta på 16.30 då gissar jag. Förhoppningsvis grejar jag det, men kan inte lova helt.
Hmm jag vet, men om folk kan komma tidigare så ökar ju förutsättningarna att komma iväg tidigare.. Och problemet är ju som sagt att jag inte vet riktigt hundra än när jag kan komma från jobbet. Jag kan dock säga till här när jag drar så har ni typ 50 minuter på er!
Strålande idé! Då slipper man stå och frysa allt för länge.
Blev lite otaggad nu, så Brukarn kan få min plats på hemvägen. Jag taggar till på fredag istället.
Jag kan dock säga till här när jag drar så har ni typ 50 minuter på er!
Låter bra det!
Blev lite otaggad nu, så Brukarn kan få min plats på hemvägen. Jag taggar till på fredag istället.
Tur att du hann med att gnälla på det klena intresset igår iaf ;-)
Tur att du hann med att gnälla på det klena intresset igår iaf ;-)
Ja, därav otaggad....
Låter som en ond spiral.
vi blir ett litet men naggande gött gäng idag alltså. väl mött om ett par timmar vid ekonomikum då!
Låter som en ond spiral.
[size=20]?[/size]
webbradiosändning till alla som inte befinner sig i örebro http://www.sr.se/radiosporten/
[quote1233149571=ThomasD]Låter som en ond spiral.
[size=20]?[/size]
[/quote1233152088]
Ett klent intresse medför att ditt intresse svalnar. Alltså ger klent intresse ännu klenare intresse -> Ond spiral.
Ond spiral inom mig vet jag inte riktigt om det är, var ju i både Edsbyn och Västerås och då var inte uppslutningen mycket större heller... Men ja, klent intresse genererar nog i ännu klenare intresse. Inte så konstigt. Roligare med en buss än en bil.
Kom inte iväg tidigare. Åker nu. Ses om en kanpp timme!
Starkt av er som åker iaf sjung utav h-vete så att vi vinner.
Roligare med en buss än en bil.
Bil kan vara rätt kul, jag kommer fortfarande ihåg en resa till Vänersborg som en av de roligaste trots att vi förlorade. Vilka var med? Rikard?, Brukarn, Tysken, RRR och ?????? Ett jävla skitväder på hemvägen så jag fick köra i 30 km/h över Tivedskogen i 20 cm snö på vägen
Fan va svårt de ska vara att få in bollen då!
JA!!! Där satt den!!!
Skönt att ha ledningen över tråkiga Örebro. Håll i nu.
Härligt! Nu ser jag fram emot fredag!
Det bästa var att sälen fick hålla nollan (förutom 2 pinnar då)...det förtjänar han.
Ja, precis. Sälen förtjänade en nolla i protokollet. Han är fantastiskt bra. Nu kör vi!
Underbart! Skönt
Det kändes ganska otäckt i paus, för ÖSK spelade läskigt disciplinerat, taggat och defensivt. Tur att Sälen var på tårna när gulingarna kontrade. Sen i andra så kändes det ändå rätt så säkert.
en småtråkig men trevlig tillställning. killarna visade riktigt stort tålamod och självförtroende. nu tar vi broberg på fredag!
Det var en riktigt stabil insats.
Jag är mycket nöjd och laddad inför fredag!!
Jag är mycket nöjd och laddad inför fredag!!
ÖSK hade de klart vassaste chanserna i första och Sälen räddade oss flera ggr om. Sirius spelade dock med stort tålamod och lät sig inte påverkas av att målen, och knappt ens målchanserna, inte dök upp för de vackra. I andra började dock taktiken ge verkan och ÖSK tröttnade betänkligt vilket gav större ytor för Sisirus som fortsatte att effektivt mala ner motståndet. När så ettan kom kändes det ganska komfortabelt och segern var till slut odiskutabel.
Det kändes ändå som att vi kan behöva höja oss ytterligare något snäpp för att få med oss pinnar på fredag, men det blir nog en helt annan matchbild då och säkerligen en roligare match att se.
Matchens citat stod Pirre för i halvtid då han till speakern förklarade att det här var bra träning för Sirius.. Jag tror dock att han inte menade det så stöddigt som det lät..
Vi blev till slut blott en handfull supportrar men vi försökte så gott vi kunde att hålla igång!
Höll på att glömma; 100% studentrabatt bjöd de på! Det tycker jag var storstilat!
Det kändes ändå som att vi kan behöva höja oss ytterligare något snäpp för att få med oss pinnar på fredag, men det blir nog en helt annan matchbild då och säkerligen en roligare match att se.
Matchens citat stod Pirre för i halvtid då han till speakern förklarade att det här var bra träning för Sirius.. Jag tror dock att han inte menade det så stöddigt som det lät..
Vi blev till slut blott en handfull supportrar men vi försökte så gott vi kunde att hålla igång!
Höll på att glömma; 100% studentrabatt bjöd de på! Det tycker jag var storstilat!