Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Sirius Fotboll

Arameiska i cupen

Jaha, vem vill köra mig till Norsborg på onsdag då?
Spelarbussen?
Jag hoppas på ett bättre alternativ.
Blir väl en mummsbit kan tänka...
Kul med första riktiga matchen!
Men hallå där, kom inte och jinxa matchen. Arameiska blir inte alldeles enkelt, men visst ska vi vinna.

Men är det ingen annan än jag som ska dit?
jag är borta i norra örebro län hela veckan
Jag ska dit.
Äntligen, 70 kan man lita på! Jag tar tuben 18.10 från centralen.
Ska du se landskampen efteråt?
70 bangar inte årets första tävlingsmatch, men jag åker förmodligen hem efter.
Underligt, inte en rad om cupmatchen i UNT, trots att de haft en påa inför varenda träningsmatch. Och intresset bland Västra verkar inte heller vara på topp. Är det bara jag som tycker att cupen är kul?
Cupen är kul och viktig, den kan ju innebära spel i Europa...
Det till synes bristande intresset i UNT och bland supportrar kan ju bero på den där landskampen som visst spelas i kväll.

Cupen är kul. Men bortamatcher mitt i veckan är inte min kopp te.
Det var logistiskt omöjligt för mig att ta mig till Norsborg helt enkelt. Det grämer mig.
Känns lite skumt att spela Fredrik på kant när Mani är sick och köra Ante-Gallo i mitten. Fredrik i mitten och Ante på kanten hade känts rimligare.
ledning med 1-0 i paus efter mål från en meter av hoch. sirius har tagit över mer och mer, och ledningen bedöms av brukarn som rättvis.
smurf...
2-0 nu, sedan hoch både fixat och förvaltat straff.
slut 2-1. a/s reducerade på straff och dessutom blev luggen utvisad i samma situation. lätt kalabalik på slutet. a/s hade en frispark i ribban på stopptid bl a. huvva. men men. vi är vidare, och det är väl det som räknas.
Anständigt smurfat!
När lottas nästa omgång?
Luggen utvisad, betyder det avstängning i nästa cupmatch eller nästa tävlingsmatch?
Det var väl ingen "farlig" utvisning, så då gäller den väl nästa cupmatch hoppas jag?

Det var ingen klang och jubelföreställning precis, och Rytterbros ribba darrar nog fortfarande efter frisparkskanonen i 87:e minuten. Hoch, Ante och Palmqvist får pluspoäng, främst för den första halvleken.
Extra kul att Palmqvist är på gång.
avstängningen ska väl inte gälla seriespel; visst hade vi ett liknande fall förra säsongen? kommer inte ihåg i hastigheten.
Nu finns referat från härligheten!

[link]http://www.siriusfotboll.com[/link]
Hur köper man säsongsbiljett?
mejla till einar!