Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Sirius Bandy

Bandyfarsan

Här kommer ett litet filmtips, fredag den 13/3 kl 18.30 är det premiärvisning med mingel för filmen Bandyfarsan på Slottsbiografen.

Upphovsmannen till filmen var även i kontakt med mig och undrade om vi kunde komma dit och sprida lite bandystämning. Vet inte riktigt vad vi kunde göra, han pratade om att vi kunde sälja grejer, men det räcker kanske en bit om det bara kommer dit några Siriusfans och visar sig.
Nej, han bjöd in oss till premiärvisningen alltså. Inget mer, förutom att vi hade möjligheten att "göra något kul", typ sälja våra prylar, men det kan vi ju skita i. Det kan väl ändå vara kul att gå på bio en fredagkväll?
Två dagar senare,15 mars kl 20:00, kommer dokumentärfilmen sändas på SVT.
"Håkan Berthas är en framgångsrik dokumentärfilmare och bandyfantast. När hans son Leon börjar spela så ställer Håkan upp som tränare. Men han upptäcker snart att det är mycket som står i vägen om Leon ska kunna bli framgångsrik. När Håkan börjar lösa problemen dyker nya upp och plötsligt är han indragen i de ryska oligarkernas kamp för att göra bandy till en OS-gren."
Bigbadda: Om du ändå sade så till mig då jag gnäller (ja, jag erkänner, jag gnäller ibland men inte i slutspelstider!)...

On topic: Jag går gärna och kollar. Eftersom vi blir inbjudna så undrar jag om vi blir bjudna också?
Allt gnäll och gnäll på gnäll raderat.
Istället för en massa bullshit-jiddrande så kan ni väl svara på frågan: "Eftersom vi blir inbjudna så undrar jag om vi blir bjudna också?". Pallar inte betala nämligen. :)
Jag går gärna och ser filmen, kul grej
visst, det låter bandy!
Ja..... Är det gratis eller inte?

Här kommer ett litet filmtips, fredag den 13/3 kl 18.30 är det premiärvisning med mingel för filmen Bandyfarsan på Slottsbiografen.

Upphovsmannen till filmen var även i kontakt med mig och undrade om vi kunde komma dit och sprida lite bandystämning. Vet inte riktigt vad vi kunde göra, han pratade om att vi kunde sälja grejer, men det räcker kanske en bit om det bara kommer dit några Siriusfans och visar sig.

Tänkte bara pusha lite för det här, det var en ganska kul grej tycker jag
Jag såg trailern på teve, den kommer visas på söndag har jag för mig i SVT. Verkade klart intressant!
Hur var rullen? Sevärd? I sådana fall ska jag se den i kväll.
Såg precis dokumentärfilmen. Rätt sevärt, faktiskt. 3 av 5 bandybollar.
Hej, jag kapar denna tråd eftersom titeln stämmer överens med mitt syfte.

Är det någon som har ett par grillor storlek 23/24 att sälja?
Liten bandyklubba?
Dahlia är sugen på att åka bredvid de blåsvarta hjältarna på den öppna träningen.....
när är den öppna träningen?
Och den stora frågan blir då, när är den stängda träningen?