Sutra
· 2009-03-08 13:37
· 2484 visningar
Finns det några planer på att göra en säsongs-DVD? Jag kan nästan ingenting om sån teknik, och vet inte vad som är möjligt, svårt eller dyrt, men en drömprodukt för mig skulle vara en DVD med en massa klipp från t ex SVT-play, kanske kombinerat med lite amatörfilmat, kanske finns det västringar som filmar i klacken och så?
En serie olyckliga omständigheter gör att det krävs en femte och avgörande för att jag skall få se denna underbara upplaga spela bandy igen - förutom finalen förstås.
En film att damma av lite då och då skulle sitta fint.
#1 ·
RRR
· 2009-03-08 15:18
instämmer, den skulle jag betala dyrt för
#2 ·
Tifo
· 2009-03-08 15:32
Det är kanske nåt man ska snacka med Kaveh om. Låter som en mycket åtråvärd produkt!
#3 ·
Joint
· 2009-03-08 15:40
Skulle smaka fågel, men Sirius brukar ju inte direkt filma matcherna. Sen får man väl inte ta från SVT och sälja i kommersiellt syfte direkt? Fast det lär väl gaffa vet mer om, eftersom de faktiskt var nedrippat från TV4 Sport i fotbolls-DVD:n. I övrigt filmade ju UNT-webbtvreportern som fan, speciellt på västra, i snömatchen, men sen kom det typ inte med någonting. Prata med UNT och be om en oklippt version av klacken från snömatchen.
Jag filmade lite från snömatchen, kan lägga upp det om ni vill..
#4 ·
RRR
· 2009-03-08 15:42
tv4 sport är ju kommersiella så de lär ju inte bry sig lika mycket som de icke kommersiella svt
Ghaaa glömde programmera. Nån som spelar inte kvällens drabbning?
#6 ·
Robin
· 2009-03-09 08:58
Jodå, det rullar där hemma...