1. RRR
Resetråd Edsbyn-Sirius 20090311
1. RRR
2. Joint
3. Bigbadda
Fyll, fyll, fyll!
2. Joint
3. Bigbadda
Fyll, fyll, fyll!
1. RRR
2. Joint
3. Bigbadda
4. Teebird (troligtvis )
2. Joint
3. Bigbadda
4. Teebird (troligtvis )
1. RRR
2. Joint
3. Bigbadda
4. Teebird (troligtvis )
5. johann (ska verkligen försöka ordna iaf)
2. Joint
3. Bigbadda
4. Teebird (troligtvis )
5. johann (ska verkligen försöka ordna iaf)
Det går inte. Fan. Det går inte!
jadå
1. RRR
2. Joint
3. Bigbadda
4. Teebird (troligtvis )
5. madness (förhoppningsvis)
2. Joint
3. Bigbadda
4. Teebird (troligtvis )
1. RRR
2. Joint
3. Bigbadda
4. Teebird (troligtvis )
6. Camila
2. Joint
3. Bigbadda
4. Teebird (troligtvis )
6. Camila
1. RRR
2. Joint
3. Bigbadda
4. Teebird (troligtvis )
6. Camila
7. CarlApan
8. CarlApans kompis tette.
2. Joint
3. Bigbadda
4. Teebird (troligtvis )
6. Camila
7. CarlApan
Jag ska dit om jag så ska krypa dit....
1. RRR
2. Joint
3. Bigbadda
4. Teebird (troligtvis )
6. Camila
7. CarlApan
9. Garry
10. ThomasD
2. Joint
3. Bigbadda
4. Teebird (troligtvis )
6. Camila
7. CarlApan
9. Garry
10. ThomasD
1. RRR
2. Joint
3. Bigbadda
4. Teebird (troligtvis )
6. Camila
7. CarlApan
9. Garry
10. ThomasD
11- Mossberg
2. Joint
3. Bigbadda
4. Teebird (troligtvis )
6. Camila
7. CarlApan
9. Garry
10. ThomasD
11- Mossberg
Högbergs är lite billigare för de med rätt inställning den här gången:
Avresa på måndag den 11 mars kl. 15.30 från parkeringen på Studenternas IP.
Pris: 350.-/pers inkl. entrébiljett och bussresa.
Vid uppvisande av medlemskort hos Västra sidan rabatt 50:-
Med Sirius mössa och/eller halsduk rabatt 50:-
Rabatterna går att kombinera.
Bokning på tel. 018-102500 / 070-3306020
Avresa på måndag den 11 mars kl. 15.30 från parkeringen på Studenternas IP.
Pris: 350.-/pers inkl. entrébiljett och bussresa.
Vid uppvisande av medlemskort hos Västra sidan rabatt 50:-
Med Sirius mössa och/eller halsduk rabatt 50:-
Rabatterna går att kombinera.
Alltså 250 kr kom igen nu västra nu bränner vi kyrkan.
Måste man föranmäla?
Fasen!
Jag hinner nog inte till Uppsala i tid.
Är det någon som kör bil lite senare, typ 16.00?
Jag kommer till centralen 15.50.
Jag hinner nog inte till Uppsala i tid.
Är det någon som kör bil lite senare, typ 16.00?
Jag kommer till centralen 15.50.
ja man måste nog föranmäla så dom vet hur många bussar dom ska ha
Visst borde vi väl bli bra många fler nu, än vad vi var i går??
Visst borde vi väl bli bra många fler nu, än vad vi var i går??
Jag + 1 bokade. Vem är flaggansvarig? Eller är det jinx med flaggor?
Underbart med 100 kr i rabatt, då ser plötsligt min medverkan betydligt säkrare ut. Men det är fortfarande en ansenlig summa för någon som är mellan studier och första ordentliga jobbet, fast sådana här episka matcher kan jag inte tillåta mig att missa med gott samvete. Jag skiter i plånboken! Och jag skiter i min ömmande hals och snoriga näsa! Jag skiter i allt utom Sirius!
Vi är som bekant ojinxbara vid det här laget! Klart flaggorna ska med!
Jag har sjuk ångest över att som det verkar varken kunna följa med eller följa matchen på teve. Helvete de kunde väl tevesända för alla stackare som inte kan åka!
Jag har sjuk ångest över att som det verkar varken kunna följa med eller följa matchen på teve. Helvete de kunde väl tevesända för alla stackare som inte kan åka!
Jag har bokat upp mig
Det var bara förra säsongen det var jinxigt med flaggor, i år har de ju funkat bra... I år är ett jinxfritt år. Flaggorna kommer komma med.
Härligt med 100:- i rabatt. Nu ska vi färga plywoodläktaren blå-svart!
Härligt med 100:- i rabatt. Nu ska vi färga plywoodläktaren blå-svart!
Kan ni inte måla den med linolja istället, ser ut som det är dags.
Har varit sänkt i feber sen i söndags och är det fortfarande. Så lär även missa matchen imorn om jag inte tillfrisknar mirakulöst snabbt under kvällen.
Så sjung för mig med!
Så sjung för mig med!
Jag hade feber igår men fan nu skiter jag ide
Tror fortfarande det var kvarka...
Jag hade nog också någon grads feber men det skiter jag fullständigt i. Detta ska jag inte missa. Nu är jag anmäld!
Flaggorna kommer med. Jag och Camila är anmälda hos Högbergs.
Tack för supportervänliga priser Högbergs!
Nu är jag bokad. Ni som var med igår blir det nån matpaus eller nått på vägen dit ?
Det blir inget matstopp. Medtag matsäck eller köp körv.
Anmäld!
Så nu har min polare tette ringt och bokat oss två. Högbergs meddelade att en buss var fylld nu.
Hur är temperaturen i deras plywoodhus/pepparkakshus, som vi kommer att pusta och frusta sönder? Eller är det två olika sagor, tro? Nåväl. Kallt som i gurkburken eller mer mänskligt?
Hur är temperaturen i deras plywoodhus/pepparkakshus, som vi kommer att pusta och frusta sönder? Eller är det två olika sagor, tro? Nåväl. Kallt som i gurkburken eller mer mänskligt?
Betydligt kallare.
Jag la av mej jackan och hade bara tröja på mej för jag tyckte det var så varmt.
det skiter sig. ingen tv sändning heller som jag fattat det. nån som vet nåt om ev. webbsändning??
När vi var 12 pers på bortasektionen i höstas frös vi arslena av oss, men nu blir det nog rätt mycket folk och det lär ju inte bli så kallt. För övrigt är ju Gurkburken varm, speciellt förra året vid Tillis-kvalet (aldrig svettats så mycket i en klack..).
Johann: Äsch då, hur kan det skita sig? Klart du ska med...
Johann: Äsch då, hur kan det skita sig? Klart du ska med...
slutar jobbet/praktiken 16.30 och har inte direkt guldläge att dra tidigare. tänkte dock försöka mig på det , tills jag fick reda på att mitt vidriga jävla band måste repa inför vår viktigaste spelning nånsin . tänkte dock fråga dig joint, om du kan köra nån slags liverapport som jag kan använda mig av på bloggen? typ liverapport ur ett fans synvinkel, som jag gjorde förra matchen... kanske är sjukt drygt att göra när man är på plats och stå och smsa under matchen. isf vore inför, halvtid och slutrapport gött. vad sägs?
Visst. Synd att du inte kan hänka.
Nån som vet hur många anmälda det är? Det var ca 30 st när jag anmälde mig i eftermiddags.
Ja som sagt en buss full vid anmälning typ 18.20.
bara en buss? borde det inte bli fler?
Tja vi får väll hoppas på en till iaf.
Helvete. Jag måste kasta in handduken idag. Tempen visar på 39 grader och kroppskompassen pekar på sängen. Dessvärre inte sängen via Edsbyn. Känns oerhört, oerhört surt. Med whiskey och alvedon skulle det kunna gå, men då äventyrar jag nog lördagen istället, och det får helt enkelt inte ske. Ha så kul alla!
jag åker med trots förkylning, ska försöka hålla mig från att hångla med alla så att förkylningen sprider sig men kan nog inte skrika så mycket, måste vara fräsch på lördag
Ja jag kan knappt prata än jag. Fan de kommer bli skit det här. Man får försöka sig på nån slags mirakelkur antar jag för att halsen ska kunna kraxa fram nåt.
Är det nån som vet hur man gör om man inte kan följa den på plats. Sent den på webbradio nånstans eller får man följa text-tv och radiosporten.
Hoppas inte på radiosporten, det är så jäkla nervöst med den där måljingeln de har innan man vet vilken match som avses.
Hoppas inte på radiosporten, det är så jäkla nervöst med den där måljingeln de har innan man vet vilken match som avses.
http://www.sr.se/uppland/
sänder matchen
sänder matchen
Upplever nog det värsta halsontet någonsin tänker dock släpa mig dit men sjunga e uteslutet.
Du sover för länge på morgonen, det är därför. Rossla ur dig, grugla halsen med en Mintu
Fan va grugelsugen man är nu asså.
Upplever nog det värsta halsontet någonsin tänker dock släpa mig dit men sjunga e uteslutet.
haha ja det vore ju hemskt mesigt av dej att missa en match pga av halsont. Nu biter vi ihop. Tänk på pirre.
Ja, många gnälliga veklingar här. Typiskt ungdomen!!
Det var bättre förr, eller hur Farbror. Tänk när man stod tokförkyld och febrig i 29 minus för att se Lomanov möta Jenisei.... Kärringar, det är vad ni är!!!
Det var bättre förr, eller hur Farbror. Tänk när man stod tokförkyld och febrig i 29 minus för att se Lomanov möta Jenisei.... Kärringar, det är vad ni är!!!
Väl gubbat garligur!