Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Sirius Bandy

Tröjauktion

Tror det kan bli en del pengar på vissa tröjor. Gissar på över 3000 kr på Eskhult.

edit just det en länk också

http://siriusbandy.com/web/trojauktion/
Å, lysande idé! Vill du ruinera en gammal stofil?
Haha ja där gick nästa månads hyra också.
Garry är väl nästan tvungen att köpa Nilssons tröja?
Hehe.... Kan faktiskt tänka mig att lägga bud på flera!!
Jupp, Du & Jag behöver ju sy ihop några stycken om dom skall kunna vara i fortsatt drift!
Där försvann mitt hopp att få en viss tröja billigt. Sluta buda för fasen ;)
Nej, buda mer!!! Pengarna kommer till rätt ändamål!!!
I god traderaanda så kommer säkert den stora budgivningen ske 5 min före stopptid.
Trodde ett tag att jag missat något av det blåsvarta spelsystemet. Tröja 18 med namnet Johansson var ett stort ? innan jag insåg att det var Hugo. Han har väl inte spelat en minut men har för mig att han var avbytare i någon bortamatch?

Som sagt, buda på!
Han var väl med som 15:e vid några tillfällen, samt träningsspelade.
Nu är det bud lagda på alla tröjor utom Olle, Hugo och Roffe. kan bli en slant till slut det där.

Edit: I dagsläget 11850 kr.
Jäsiken! Rosa uppe i 2500:-. Inte illa.
Jupp, bra där!
Jag som hade tänkt att fynda Rosas tröja.... Nu får det vara...
Aktionen avslutas om typ 10 minuter och Rosas tröja är för närvarande dyrast: 3000 pix! Fan, det trodde jag inte för två veckor sen.
Tror den gick upp lite till om Kniv-Stefan höll vad han lovade. Själv höjde jag mitt eget bud på Roos tröja i slutsekunden, bara för att vara säker.... Pengarna går ju till ett gott ändamål!!
Auktionen drog faktiskt in 20984 kr. Det är ju bra.
Det räcker ju till 368 flaskor kir så grabbarna har nåt att göra tills nästa säsong drar igång.
Kanske kan lyxa till det med Kirsberry?
Alltid kvantitet före kvalitet!